by amanda

| Vardag

Hos släktingarna bjöds det på god mat och en trevlig fredag kväll. Det var mysigt att bara sitta och prata och så. Lillebrorsan somnade även så sött i mitt knä. När jag kom hem var det tänkt att jag skulle gå ut en stund, men sen blev det inte så. Istället har jag suttit och chattat med Lina, Rasmus och Annie. Elliot ringde även och vi snackade en stund. Det är väl det jag ska fortsätta med ikväll, chatta och kolla runt på lite olika hemsidor. Jag är sugen på shooooppiiing ! Men jag sparar mina pengar -.- Illa alltså. Jag vet inte om jag kommer blogga mera ikväll. Om inte så hörs vi imorgon när jag vaknar. Puss&Kram ♥

Bee

sV; tack gullet <3

ELLA GRÖN

okej, kul! jag ska bara umgås med kompisar:D

Sara - Only me

sv strax sova faktiskt<3

Sara - Only me

sv aah<3 sov gott nu<3

♥ KHANGKHENG´S

fina bilder:)

johanna

var med och tävla om att bli helgens blogg :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack, är så nöjd med dom! :)

haft en bra kväll?

det har jag iaf haft! :)

EMMI - modeblogg

- aww tack så mycket :D du med!

Jessica

Fin bild :)

Sofia

Jag önskar dig en god natt :)

Kram

♥ KHANGKHENG´S

godnatt :*

kira

underbar header! :) hoppas du haft en bra kväll! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; vad bra :D

var med vänner sett hockey och haft skit kul :)

du då?

Jossie

sv; javisst :)

Emmelie

s: Då är vi två! Lär mig att uppskatta sommaren mer och mer ju sämre väder det är!

wilmaaa

ja!:)

nadjamelzen

tack gumman<3

Louise

Härligt :) jodå förutan att ja är sjuk då :P

Va gör dudå? :)

M E R E I

- okej :)

L I K E S O F I E [foto]

- allt bra idag? :)

ha en fin dag sötis! :]

a n n a ss

sv: åh, va synd!

Alexandra

låter mysigt :D

all of me - photograaphs

Hejsan! Hur är det med dig? :D

kram

Sara - Only me

sv sovit gott? <3

claramaja

Ja, okej!:)

cammie

godmorgon

Svar: Tack så mycket! :D

hanna ♥

jag fixar en design till en tjej :D

Johanna

Ja, hur är det med dig då?:)

ida

tack :)



ingenting :D

Nathalie

hur mår du denna lördag?:)

Elin Sandelin

sv: yes :D

angelica

allt bra? :)

Cajsa

god morgon sötnos! allt bra?

juliciouz

Anmäl dig till min Dagens Header tävling som kommer pågå tills ikväll eller söndag kväll! Denna gången är ämnet Glädje! :D

a n n a ss

gillar din header!

händer idag? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: