by amanda

| Vardag

Eftersom Ida aldrig svarar på om eller när vi ska träffas så skiter jag i henne. Istället åker jag till några släktingar. Pappas morbror fyller år. Så vi ska dit och äta god mat och så. Så det blir mysigt. Jag bloggar när jag kommer hem därifrån. Hörs då, pussar amanda ♥

Bild tagen igår, fuuul. Men det är så det blir när man har bildbrist :)

Sara - Only me

Inte ful <3 skit fin!! :D



sv. ja kunde inte böja mig men om ja kunde skulle ja nog somnat <3

美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Det är helt okej ^^

Vad har hänt idag då? ^^

Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

Nu har du chansen att vinna något som är värt 249:- kolla in vad det är!

Beatrice Jakobsson (foto)

ja precis :D!

Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

Sv. okej. allt bra?

美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Okej ^^

Skolan och inte så mycket mer ><

Några planer för helgen? ^^

Emmelie

s: Usch och fy!

Emmie

Sv: Bara fint med mig :) Ska du hitta på ikväll då? :)

nadjamelzen

blir nog chill ikväll vila halsen sedan kul imon :D själv? <3

angelica

sv eller hur! :)

angelica

sv åh tack! :)

Cajsa

hihi ok! :D kul! :D

Cajsa

haha ok..xD

GUEVACCI



Härligt, det är bra med mig..lite seg bara efter praktiken men är på fest humör ikväll ^^ vad händer ikväll då? hemköp

josephine- fixar din design gratis!

sv nja.. är sjuk :(

Cajsa

inga planer än men det känner hoppas jag. själv?

angelica

allt bra? :)

美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Okej.

Jag ska nog bara plugga och läsa mina duet tidningar~

toves träningsblogg

hej !:)

allt bra med dig?

LINNEA

lite förkyld, annars toppen :) vad har du gjort idag då? KRAM

Anonym

Blev du dagens blogg? =)

Anna med A

åt nyss :)

sandra

ja jag ska nog göra det :) måste bara ta mig till stadium någon dag haha :D

a n n a ss

jättefin blogg!

vicky <3

Det är bra tack! :D

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

super fin! :)

FannyFredrica

Jag har också bildbrist just nu! XD

sofia

nejnej int ful, fin bild ist ska de stå ;) <3

♥ KHANGKHENG´S

Vinnaren av Fredagsbloggen är utsedd!

Kika in och kolla ifall just du vann.

Puss och Kram / Khangkheng's ♥

Elin Sandelin

sv: :D ja och sköna!

Michaila - vinn ett smycke!

Mysigt att träffa släkten ändå :)

alice

sv; jag mår bra :-) hur mår du idag?

Emmie

sv: Okej :) Jag ska snart sticka iväg till jobbet.. Ska du hitta på i helgen då? :)

Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad ska du göra nu i helgen då? :)

Sara - Only me

sv yes <3

va görs nurå?

ronja

fiin!

linnea arrestam

Duuuuu är söt amanda!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: