by amanda

| Vardag


Pågrund av snöovädret idag har skoldagen varit halv bra. Det var inte tjej och kill lektioner, men vi fick kolla på film och så. I stort sätt hela dagen har jag, Annie, Filippa, Hanna och Elin suttit i ett rum själva och lyssnat på musik. Efter skolan gick vi alla och mötte Tage en stund och sen drog jag hem. De skulle göra en massa ärenden och jag hade ingen lust att följa efter. Så jag gick hem istället. Nu sitter jag och syster och spelar mot varandra på king.com :D Haha .. ikväll ska jag kanske träffa Ida. Men jag bloggar mer senare. Kisses

SANDRA

Ghaaaa, har börjat med "dagens blogg" igen ;)Du får gärna vara med om du vill!

L I K E S O F I E [foto]

- japp ^^

tack så mycket :D

Jontte

Hoppa gärna in på min blogg och säg vad du tycker om Lady Gagas nya singel Born This Way! Tycker du det ska vara pop eller stop? :)

hanna ♥

tack så mycke :)

M E R E I

- fin bild!

ronja

det låter som om det var riktigt mycket snö där i sverige, typ alla bloggar skriver ju om snön, haha :)

fin bild!

sandra

sv: jag ska ha wii kväll med en kompis i morgon annars har jag ingen aning :P

therese

Tack:D

Sara

Fina kläder på bilden!

Cajsa

Det funkar...typ.. göres?

Anna med A

vad gör du? :)

Sara - Only me

snyggingar<3

♫♪ Sandra T

ha en fin kväll (:

lindshe

Gillade du min förra design?...

Då kommer du att ÄLSKA den nya!

Promise :) <3

Sara - Only me

sv kul att due med :)

allt bra?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)!

jossan<3

sv: det e nt så bra med mig :(



i morse hade ja 39 graders feber å ont i kroppen , men det e lite bättre nu :)

Cajsa

typ inget. vill blogga men orkar inte och har inget att blogga om.

sandra

sv: jo :) det tycker jag med!

美杏花ちゃん - BiancaChan

Allt bra idag? ^^

Anonym

hej! nu har jag utsett dagens cutie :)kolla in om det var du som vann! om inte? Ny chans igen, har även en bloggsvars tävling du kanske är intresserad av. aja kolla in ;)

Cajsa

nice. :P

Cajsa

sorry..fel person!



sv. ahh ok.. :/ då är jag inte själv i alla fall!

FannyFredrica

Jobbigt med snöoväder! ^^

Sara - Only me

sv helt okey (: lite trött bara <3

Anonym

fin bild! :)



http://bbarahelena.bloggsida.se

Cajsa

nej ikväll blir det bara att dega. själv?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. super svårt :D!

sandra

ja tycker jag med :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: