by amanda

| Vardag

Jag är hemma från skolan idag igen. Jag hade förmodligen varit det igår också om jag inte hade tagit alvedon. För innan jag tog tabletten kände jag att jag inte var frisk, men gick till skolan för att inte missa för mycket i allafall. Sen på kvällen så frös jag, huvudet dunkade, halsen värkte, jag kände mig svag i hela kroppen och snoret forsade. Vilket det inte gjorde i början när jag var sjuk, så det kom igår. Så idag är jag hemma från skolan för att inte bli ännu mer sjuk. Jag mår just nu ungefär som jag gjorde igår. Men bloggar ändå, vad gör man inte för er ?

Eftersom jag aldrig uppdaterade mer om igår så gör jag det nu. Farmor klippte mig och sen blev jag hem skjussade. Vi kunde inte äta på den italienska resturangen igår :( När jag kom hem åt jag middag, hängde upp tvätten, plockade upp diskmaskinen, bytte lakan i sängen och så bakade jag chockladmuffins. Mums ! Gick och la mig tidigt eftersom jag inte mådde bra. Men nu ska jag kolla lite One tree hill. Hörs sen, kisses

Cajsa

allt bra med dig idag då?

Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej. Vad tycker du om finest awards-vinnarna igår då? :)

chayenne

Hoppas du mår bättre snart! :)

FANNY

allt bra med dig idag? :)

PAUSE

åh så tråkigt att vara sjuk

beatrice Jakobsson (foto)

sv: vadå? :)

L I K E S O F I E [foto]

- Tack :D

Angelina

sv: tack :)

Jessica

Hej! :)



Tillsammans med ett smyckesföretag har jag nu designat mitt eget armband i läder som man nu kan köpa för bara 99 kr, kolla gärna in och säg vad du tycker :) Tack!



http://www.jessi.se

Netty♥

sv' okej :(<3

jessica

hej! vilken fin blogg du har! allt bra? :)

kram

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

härligt :D

FannyFredrica

Svar: Ja, super gott! :D

hanna ♥

jah ;D

Adriana [anaphoto].

Fin blogg du har! (:

wilmaaa

allt bra?:)

Cajsa

hehe ok. :P jag städar..xD

aww, tackar! :D

Netty♥

sv' finns nog inget tråkigare :(<3

emmi

- usch vad tråkigt =( Det är bra här med =)

händer idag då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaha blå,bär hallon youhurt och mjölk :)

FannyFredrica

Svar: jodå :) själv?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: