by amanda

| Vardag

Jag varnar redan nu för ett långt inlägg. För jag känner på mig att jag kommer skriva mycket .. så nu kör vi !

När jag slutade vid 2 så mötas vi alla i centrum. Jag, Hanna, Filippa, Annie och Elin. Mina brudar ! Det var länge sedan vi var allihopa utan att en ända gång börja bråka. Vi åkte i allafall till Skanstull. Vi skulle möta Yosra och Emma men så blev det inte. Istället drog vi utan dom. Och det vi gjorde nämns inte i bloggen, hihi ;) Det tog en timme kanske, och när vi var klara åkte vi tillbaks till Skanstull. Där mötte jag och Filippa Cecilia. Vi gick till donken. Satt där och pratade en stund innan vi åkte till Kärrtorp. Stog i snöstormen och väntade på papsen.

När han kom åkte vi till bowling hallen. De var väldigt trevliga och snälla. Det var blandat med killar och tjejer. Pratade i stort sätt inte med någon förutom en tjej som jag spelade med. Filippa och Cecila spelade tillsammans brevid. Vi började i alla fall med att värma upp. Det var tydligen viktigt för lederna eller något sånt. Sen började vi spela. Det var inte riktigt som jag hade tänkt mig. Pågrund av att tränarna visade mig ett annat sätt jag skulle spela på. Vilket gjorde det svårt och det gick väl sådär för mig. Men efter några gånger kommer det säkert gå mycket bättre. Jag tyckte i allafall att det var roligt, och både jag och Cecilia funderar på att fortsätta. Filippa följde ju bara med som stöd, så jag tror inte att hon vill börja. Efter några gånger, och man bestämt sig helt för att fortsätta spela så måste man typ ha ett eget klot. Och shit, de kostar typ 2000-3000.

Men nu är jag hemma. Ska lyssna på lite musik och svara på komentarer. Men jag bloggar mera senare. Pussar amanda

bild tagen igår

therese

Bara bra och dd

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vart i skolan, du då? :)

D O L L Y

ja haha :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

Jessica

Naw, tack sötis :D

D O L L Y

nix, tränar självständigt



hurså?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D!

Jennie ♥

sv: jag har tagit de lugnt. gjort bloggdesigners och fick mina oriflame grejer som jag ska lämna ut till kunderna :) gått 5 km med :)



vad lyssnar du på för musik?

ebba bloppis på bloggen

sv: ahaaa! Min syster brukar sno mina grejr haha xD

Lova

fin bild :)

allt bra?

kram.

ronja

sv: tack! :)

fin bild!

D O L L Y

aaa vet, men vägrade ge upp

gav allt ja hade

ronja

sv: hihi, tack :D

wilmaaa

tack!:)

ronja

sv: hihih ;)

D O L L Y

min granne va me o träna, hon som tog mobilen o klicka bild :)

ronja

sv: varit i skolan, fotograferat, tittat på film o så.. du? :)

D O L L Y

jo, jag föredrar att träna ensam, du kör ja hårt som fan..



har man sällskap, då blir de mer snack än träning

Cajsa

göres?

therese

Nice!

Zahra

Finfin blogg :)



Vill du bli dagens blogg, anmäl dig på min blogg :)

D O L L Y

aaa blir så

men ibland e de kul att ha nån kompis me sig

EMMI - modeblogg

- tack ska du ha! :)

vicky <3

Har haft en låång bloggpaus men nu är jag tillbaka!! Allt bra? <33



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: