by amanda

| Natur

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Idag har jag ju som jag skrev igår varit ledig. Efter utvecklingssamtalet drog jag och Elin hem till henne. Åt nudlar och så sminkade hon sig. När hon var klar drog vi hem till Annie. Pratade med henne och sen drog hon. Vi åkte till Hammarbysjöstad hem till Sigge där han och Filippa var. Vi gjorde ingenting speciellt. Efter en timme kanske åkte jag, Filippa och Elin till Kärrtorp. Mötte Putte en snabbis och sen drog vi till skolan. Åt lite och gick sen och mötte Annie och Hanna. Vi åkte till donken. Satt där och pratade ganska länge. När Ida slutade åkte jag till Gullmars och mötte henne. Vi gick hem till mig och nu håller vi på att baka kladdkaka. Men jag bloggar senare. Puss&Kram

claramaja

Tusen tack!:)

ida

så cool bild :)

ronja

härlig bild!

EMMI - modeblogg

allt bra då??♥

♦ • . josefine

Nu är vinnaren av Dagens blogg uppe! :)

Linn :)

tack :]

AMYAH

Ja! :)

allt bra med dig idag? kram ;*

M A T I L D A ♥

sv. ah, i för sig! :)

Angelina

skicka lite kladdkaka till mig åh ;)

fanny

visst är dom:D

ebba bloppis på bloggen

sv: åh trevligt! :)

Matildis.

Låter som du haft en bra dag? fin bild förövrigt :)

FannyFredrica

Svar: imorgon ska jag på en sminkkusr på the body shop med min mamma! :D

ameena - skånes största blogg

fin bild

sv; åh tack såmkt gullunge !

Jessica

Gud va kul med bowling:D Var riktigt längesedan jag var och bowlade!

Skola :(

Johanna

Allt bra med dig idag då?:)

Sandra

Vilken fin bild :)

wilmaaa

lugge:) vad gör du?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: