by amanda

| Vardag

Tja på er
Att bowla idag var verkligen super kul. Lite ont i handen kanske, men det gjorde inget. Vi spelade 3 omgångar, och precis som förra gången så vann jag 1 och kom 2a de andra. Föresten så var det jag, pappa och mamma som spelade. Nu sitter jag och lyssnar på musik + chattar på msn med Cecilia, Elliot och Gustav.

Sen kan jag passa på att berätta att jag ska gå och test bowla på torsdag. För att börja spela i sån här ungdomsgrupp. Som en fritidsaktivitet. Så jag ska dit på torsdag och testa så får vi se om jag vill fortsätta. Filippa kanske ska med som mitt stöd men bara kanske.

Imorgon är vi lediga från skolan. Ska bara dit i typ 45 min på utvecklingssamtal. Mitt är klockan 8-8.45. Elin har också den tiden så vi ska vara efteråt. Fast när Ida slutat skolan ska jag träffa henne. Men nu börjar klockan bli mycket så ska snart göra mig i ordning för att sova. Men vi hörs imorgon. Puss&Kram

therese

Härligt!

L I K E S O F I E [foto]

- hehe jaaa :D <3

Elin Toreborg [foto]

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, gå in och kika om det blev du! Annars kan du gärna försöka igen :D

FannyFredrica

Svar: Vad kul! :D

Anna med A

okej :)

FlizanLizan

sv: najs, yeah ;)

Leia ♥

Länge sen jag bowla :P

Cajsa

musik och ska börja skriva ett sista inlägg för kvällen.

jessica

sv: tacktak!

Angelica

Japp en grym bra helg!

Anna med A

Tack :)

D O L L Y

synd o klaga asså :)

kaffehörnan

Nu ska jag snart gå och lägga mig

Gonatt

Michaila

Längesedan jag bowlade :o va kul :D

Alexandra

så kul med bowling :)

hanna ♥

hihi, tack :)

therese

Inte mkt. Dd?

amanda

- okej, nja inget. Svarar på kommentarer

Sofie Childs

Hej!!



Vill bara medela att det nya avsnittet av One Tree Hill nu finns uppe på min blogg =)



Avsnitt 14, Säsong 8



=)

Anonym

sv; Ja :). SJälv :)?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack sötnos :)!

Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, nej, inga planer faktiskt :) Hur mår du idag då? :)

L I K E S O F I E [foto]

- haha tror de va sen i lördags då vi ändrade på fejjan att vi hade ett förhållande.. fast kvällen innan så va vi på en fest och då strulade vi så jag vet inte.. <3

PAUSE

yeees jag på bilden :D TACK

Emmie

åh, bowla det var länge sen jag gjorde, får nog göra det en dag :)

Elin Sandelin

sv: :D

Sara

Fin blogg :)

sandra

tack, själv gillar jag den inte :P

Jennie ♥

sv: händer för dig idag då?



nu när jag ändå kikat in, vill jag passa på att tipsa om tävlingen jag har på bloggen. man kan vinna ett valfritt smycke av cocobycatrin.blogg.se :) var med vettja!

http://jennsiii.blogg.se/2011/february/tavlingsdag.html#comment

kraam

Anonym

Hahaha vet ;D

Emmelie

Vad kan jag förbättra i min blogg? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: