by amanda

| Vardag
Skoldagen var helt okej förutom att jag fick en del uppgifter att ta igen för att jag varit sjuk. Men det ska nog gå bra. Efter skolan gick jag, Annie och Elin hem till mig. Vi körde musik buzz ganska länge och så kollade vi lite barnprogram. Mycket mer gjorde vi inte. De gick för typ 15 min sedan. Nu sitter jag och väntar på pappa. Vi ska åka till mamma och hämta lite saker. Men vi hörs senare. Puss&Kram

bild lånad från google
AdelaO_O

SV:hihi tack så mycket! Inte för att bilden var något vidare seriös men tack ändå!^^ Du är själv jävligt fin!:D

SUSSI erica fanny agnes

sv, tack så mycke :D

M A T I L D A ♥

sv. skolan, pluggat och bara tråkiga saker dudå? :)

S o f i e ♥

du verkar ha haft en bra måndag! :)

angelica

allt bra?

KHANGKHENG´S ♥

kul med skola ju ;)

Bee

sV; härligt ;D

det fint,lite stressigt bara.

älskar oth !!!:D

D O L L Y

tack gumman

Cajsa

hemma igen. allt bra?

Elin Sandelin

sv: :) vilken av väskorna tycker du?

kaffehörnan

Jag hörde de skulle bli storm inatt kl 2

Bäst o hålla i hatten

A D E L I N A

sv: hehe tack tror jag :D känns skönt att det finns i alla fall nån som läste! kram!

Elin Sandelin

sv: okej, tack! :)

Jen

sv: Ja, helst! :D Amanda tog med dom, hih



Btw, kollar du på säsong 8 av oth? :)

therese

Tack detsamma:D

Netty♥

sv' ja dom är riktigt snygga :)

Elin Sandelin

sv: :D skolan, sen typ sovit, haha. dudå?

kaffehörnan

På radion

Detta gillar vi inte

Anna med A

japp :)

Bee

sv; aa det är det(: älskar bio (a)

Anna is the shit!

Hade glömt bort dom här kommentarerna hittade dom nu <3 hur mår du sötnos?

SUSSI erica fanny agnes

sv, tack :D

M e l i n d a

nu är veckans blogg utvald, kolla in om det blev du ! :)

S o f i e ♥

nja sådär :P

Ellen

Fin blogg, allt bra?^^

D O L L Y

va görs?

claramaja

Vad bra, jodå, det är bra:)

Sofie

Okej, då förstår jag :) avsnitt 1, säsong 8?? Skickar direktlänken till dig imorgon om du inte redan sett det?? :)

M A T I L D A ♥

sv. okey okey (:

Cajsa

jo det är ok. :P göres?

已知 Mohammedi Al-debis™

HEJ!

haft en bra helg?



Vad gör du nu då?

Ha en bra Måndag sötis

Sofie Battistich

Sv; tack :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :D!

photograph!

aa, tyckte jag med :/

ronja

sv: tack! :)

ELLA GRÖN

vad gör du imorgon då?:)

ida

yes ;). den är bra :p

simone H

riktigt snygg bild :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: