by amanda

| Vardag
Fasen, jag råkade ta bort typ 10 eller fler komentarer förut -.- Jaja, inget mer med det. Såg på solsidan tidigare ikväll. Första gången och det var ganska bra. Vet inte om jag kommer fortsätta kolla på det, menmen. Jag har chattat på skype med Svante och Jacob, och nu med Ellen. Fina människor det. Om ett tag ska jag börja tvätta bort sminket och göra mig i ordning för att sova. Imorgon blir det skola och sen öva mer på musik läxan. Men vi hörs när jag får tillgång till en dator. Puss&Kram

bild från grönan typ 2009 :)
Anonym

sv; :).

Jessica

Varsågod :)

Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, gå in och titta om det blev du! Annars kan du gärna försöka igen :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack sötnos :D!

SUSSI erica fanny agnes

sv. kul att du är med :D

AMYAH

Jo allt är toppen!

haft en bra dag? kram :*

angelica

Jättefin blogg! Allt bra?:)

EMMI - modeblogg

- Sov så gott och få en bra start på veckan imorgon! :)

SANDRA

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ;) Drar en vinnare snart, så håll utkik!

Anna med A

Godmorgon :)

Kaffehörnan

Gomorron

Solsidan är ju rätt poppis, hoppas de blir fler gånger då. Ha en grejt måndag

L I K E S O F I E [foto]

- yes :D

Sofie Childs

Sv. Konstigt det är inga proböem när jag försöker.



När du klickar på play ( en röd play knapp), på skärmen på min blogg kommer det upp en reklamruta. Den kan du bara stänga ner. Då är playknappen på skärmen grön, klicka på den gröna playknappen så börjar avsnittet =)



Avsnittet spelas alltså upp direkt på min blogg, inte i ett nytt fönster.



Lycka till ;)

C E C I L I A ♥

Sv; Haha ja, det är fan bra :D ♥

Anonym

aaa :)

händer idag då??

sofiie - bloggare i värmland

trevligt, jag drog på 20 års kalas :)

PAUSE

attans... här får du en kommentar!!

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Hade du en bra helg ? =)

Angelica

Bra det, hade du en bra helg då?

S o f i e ♥

Tackar :)

Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad gör du idag då? :)

Michaila

Usch har också råkat ta bort kommentarer bara genom att klanta mig!

Amanda

Fint namn ;) haha.

Om du har tid och lust så skulle behöva lite tips och hjälp med en sak, om du har lust så står det i min blogg vad jag behöver hjälp med? :)

photograph!

aa, men jag försökte igår, men gick typ inte :(

Skola själv?:)

Linn :)

tack desamma :)

ronja

mysig bild :)

claramaja

Allt bra?:)

Elin Sandelin

sv: okej :) skoj!

Lova

sv; jag mår bara bra :) själv ?

kram.

Johanna

Okeii..:/



Vsg :*

{Emma}

Haha yes :D

A D E L I N A

sv: tackar :D

jessica

sv: redan gjort. säg till när du lagt till mig :)

Jennie ♥

sv: tacktack :) haft en bra helg?

sandra

vad har du för dig då? :)

Jen

Hej! Just nu får du 15% rabatt på smycken på hoofstore.se om du anger koden "jenlarsson" :-)

Kram!

sandra

det kan jag väl göra :)

jossan

solsidan äger! :P

toves träningsblogg

älskar solsidan

ebba bloppis på bloggen

loove solsidan! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: