by amanda

| Natur
Hanna kom aldrig så jag fick öva ensam. Följde även med mamma en snabbis till affären för att köpa margarin till våra våfflor. De åt vi alldeles nyss och nu är jag proppmätt. Jag ska kolla klart på dagens avsnitt av One tree hill som gick på tv, fast jag kollar på datorn. Ganska ballt att jag är ikapp, right ?! Hehe.. resten av kvällen ska jag bara dega. Men jag bloggar senare. Puss&Kram

Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
Khangkheng´s ♥

allt bra? :)

Lova

fin bild :)

hur mår du då?

kram!

Cajsa

drar mig nog från bloggen ett tag. min ångest börjar bli lite för stor... höres senare eller i morgon. :)

C E C I L I A ♥

Omg, haha jag kollade på OTH idag på tv ;) man fastnade lätt :p



Sv; Tack :D ♥

Netty♥

sv' jag kommer testa blogga på nattstad i några dagar för att se vad jag tycker om den sidan. så nu när du svarar på denna kommentareren kommer du direkt till min nya blogg. hoppas att du fortsätter kika in och svara på kommentarer! :)

/ nettys.se

FannyFredrica

Svar: Härligt! :D

Sofie Battistich

Hej! Fin blogg du har. :)

Skulle du vilja vara med och tävla om att bli "veckans blogg"? Klicka då in på denna länk; http://ffisan.blogg.se/2011/february/bli-veckans-blogg.html#comment

Lycka till! =D

Kram

Alva

okej vad kul :) är du bra på det :) ?



jag har shoppat haha

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jodåd :)

M A T I L D A ♥

sv. okej (: musik! :)

johannaaa

fin bild :)

idaaida

fin bild :)

D O L L Y

synd o klaga



dudå

Elin Sandelin

sv: har tränat, tvättat, packat :) dudå?

AdelaO_O

SV: så lite så allt bra med dig?^^

Anonym

sv inget sj <3

Netty♥

sv' tack så mycket sötnos :)<3

Cajsa

äckligt lätt att tillaga och otrolgit god! :D PRÖVA!

matilda

hahahaha :D

M A T I L D A ♥

sv. japp! :)

ELLA GRÖN

okej, kul! idag har jag varit och firat min farbror och sen har jag inte hunnit göra så mycket mer eftersom han bor rätt så långt bort:)

Sofie Battistich

Kul att du är med å tävlar :)

AdelaO_O

SV: Låter bra! med mig är det fin fint!^^

FannyFredrica

Svar: Tack! :D

hanna ♥

tack så mycket :D

Becca

sv: hihi okej!

Va händer i morgon då efter alla plikter? ;)

D O L L Y

bra de..

ida

du tar kort med samma kamera som jag :P

Amanda

Hej fina du! ska vi följa varandra via bloglovin? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: