by amanda

| Vardag

Jag kom hem från skolan för typ 10 min sedan. Vi slutade 3 och då gick jag direkt hem. Hade jätte ont i huvudet men nu har jag tagit en alvedon. Vid 4 ska jag till farmor, hon ska klippa mina toppar. Det är verkligen på tiden eftersom jag inte gjort det sen innan sommaren typ. Efter det ska vi kanske äta på en italiensk resturang som vi alltid äter på, men hon skulle tänka på det. Jag bloggar antingen hos henne eller när jag kommer hem. Vi hörs då, puss&kram

bild lånad från google

emmi

- tack för din mening! :)

Becca

sv: bara fin fint :D

vad har du hittat på idag då??

Har du något nyttigt du brukar

käka som snacks istället för

chips å godis?? :D

alva

varse :)



sj ska jag snart åka till gymmet <3



gjort i helgen ?

Alexandra

han är så snygg :)

FlizanLizan

sv: tackar :)

AMYAH

Ja, jag har haft en jättebra dag :)

allt bra med dig idag? kram :*

Joel Lindblad

Jaa eller hur :D

sofiie - bloggare i värmland

händer idag? :)

Cajsa

hehe tackar! :D

claramaja

Det är helt okej!:)

GUEVACCI

Hehe okej, jag åt mat precis och försöker svara alla kommentarer så fort jag kan (: vad gör du ikväll "lillördagen"?=)

Anonym

Dagens blogg är nu ute på bloggen! (:

var det inte du som vann? skriv i samma inlägg att du är med!

ida

vad har du gjort idag då ? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :)

Helenizz - Tjejen med snelugg

Har du gjort idag?

Keyyo

Var med i VECKANS BLOGG! Anmäl dig med en kommentar! :D

J o h a n n a :)

AAAAH älskar han!! :)

johanna

jaaa:D man dör för han hahah! :P lätt den snyggaste av alla kändisar

Lova

han är sååå snygg.

vad händer ikväll då?

kram :)

emmi

pudding!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: