by amanda

| Natur

Det finns inget mer att skriva om idag. Så jag kommer inte blogga mer ikväll. Jag ska tvätta bort mitt smink och sen lägga mig i sängen och fortsätta kolla på One tree hill. Det är så bra, jag får aldrig nog ! Men jag bloggar imorgon när jag vaknar. Då berättar jag om dagen. Ha en fortsätt trevlig lördag.

Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

jessica

sv: tack!

Anna med A

kul :)

Anna med A

vad har du gjort idag då?

{Emma}

Nää typ aldrig :}

jessica

sv: yess, sure! :)

Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, gå in och kika om det blev du! Annars kan du gärna försöka igen :D

photograph!

visst, fin bild!

F O T O// melissa

okej, jag har tagit det lugnt bara :) skööönt ! hehe

Anna med A

vart på öppet hus, fikat med en kompis och tagit det lugnt :)

ELLA GRÖN

vad ska du göra imorgon då?:)

Ja :)

Cajsa

jo det är ok. Maja har dock åkt nu. :(

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D!

Matildis.

Fin blogg du har! :)

Angelina

sv: tack :)

C E C I L I A ♥

Sv; Tack kusin ! :D <3

Elin Sandelin

sv: :D

Sandra

Fin bild!:)

Sara - Only me

Fin bild<3

Alexandra

fin bild :)

Alva

hhii vad bra



gjort idag då?

hanna ♥

jappjjapp :D

sandra

tack:)

jorå trött men annars är det bra!

FannyFredrica

Svar: ja! Jag längtar tills man kan börja bära somriga shorts, klänning och kjolar utan att frysa! Att bara kunna springa ut utan att ta på sig dunjacka! ^^

SANDRA

fin bild!!

Jag har börjat med "dagens blogg" nu igen ; ) Du får gärna vara med om du vill!

M A T I L D A ♥

sv. fast den va ju bra ändå! :D

sv; åh tack så mkt :D

clara

fin blogg

planer för idag? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: