by amanda

| Övrigt


Här har ni våran efterrätt för idag. Gino eller vad det heter .. mums på det i allafall !
Fast den blev inte som den brukar bli när vi gör hos pappa, men det gjorde inget.
Kollade på Melodifestivalen till det, och alla låtar var i stort sätt dåliga. Danny var helt okej.
Men nu ska jag kolla lite på One tree hill. Är på säsong 8, avsnitt 2 nu. Visst är jag grym?!

Ja, okej :)

Camilla

allt är bra med mig :)

hur är det själv? c:

Ska vi ställa en varsin i varandras?(A)

photograph!

tusen tack!

ser smarrigt ut :)

marina

sv: :)

Anonym

sv samma här ;)<3

Camilla

okej (:

{Emma}

Aa precis :D

Anonym

sv hihi<3

ska nog sova snart<3

{Emma}

haha yes :D

RaNama Rania

Gott måste det ha varit!

marina

sv: vad bra :)

Khangkheng´s ♥

btw, det ser gott ut :D

Anonym

sv hihi sov gott<3

aa, tack!:D

Anonym

sv hihi<3

hoppas du får en bra dag imorn med<3

Anna med A

Ja :)

Alexandra

gott :D

hehe :)

God efterätt.

Anna med A

plugga och träffa pappa. du? :)

photograph!

visst :)

F O T O// melissa

allt bra med dej ? :D

F O T O// melissa

hihi, japp :)

vad har du gjort idag ? :DD

M E R E I

- mums!

Anonym

gino är skit gött =)

Sandra

Det ser väldigt gott ut!

ronja

mums, älskar gino :)

toves träningsblogg

gud vad gott :)

Lisamarie

de där ser riktigt gott ut!:)

jesus

det ser äckligt gott ut. det går inte ihop riktigt.. men ja. äckligt gott



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: