by amanda

| Vardag

Nu är jag hemma igen. Jag, mamma och Jouni åkte in till skanstull. Kollade lite i Ringen och sen gick vi till någon resturang. De tog varsin öl och jag tog en cola. Vi satt och pratade lite innan vi gick vidare till nästa resturang. Där åt vi först förrätt och sedan varmrätt. Nu när vi är hemma håller vi på med efterrätten. Mums, bilder på den får ni senare. Men vi hörs då, kisses

bilden är inte rättvis, menmen

Cajsa

heh, thanks..xD

Alexandra

gott :D

Ja det har jag själv?:)

Anna med A

visst är hon :)

wilmaaa

vad gör du?:)

Sara - Only me

sv tack sötis hihi<3

va gör du ?

Sara - Only me

sv inget <3 funderar på att jobba lite engelska eller rita :) <3

Sara - Only me

sv ja egentligen.. fast har prov på tisdag o ja har knappt gjort allting som ja ska kunna till provet höhö.. smartast med engelska. men kommer säkert rita ändå xD<3

Anna med A

Haha, ja :)

marina

hur är det? :)

Ja, okej vad bra:)

- har titta ;) Tyckte du att rätt gick vidare?

Anna med A

2 st :)

- Danny gillade jag men inte den andra killen ;)

Yes, inte så mycket dudå?:)

Anna med A

vad gör du? :)

- japp, men vad tyckte du om le kid?

- det var lite för mycket! ska vi följa varndra via bloglovin?

- haha, ok ;)

Ja, okej kul:)

marina

sv: det är bra med mig :) görs?

Anna med A

kollar på film :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: