Turkiet del 3 ♥

| Resor
Här kommer fler efterlängtade bilder från Turkiet. Lägg märke till att jag och världens bästa pappa håller hand på en av bilderna! Hihi ♥











♫♪ Sandra T

tack :)

EmJo ' Flytta utomlands

vad tyckte du om turkiet då?:)

Kram

http://emjo.blogg.se

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Mm, det är så gott :D

underbara bilder!

haha bra ! ;D hiih

Cajsa

hahaha ja du det är en bra fråga..xD

sandra

sv:ja verkligen!



fina bilder :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :D

vilka underbara bilder! :D

Cajsa

jag ska nog laga middag så har jag något att göra en stund i alla fall... ^^

EmJo ' Flytta utomlands

nej har bara varit i italien,finland,holland,estland och tyskland haha. vart har du varit? :D



Kram

http://emjo.blogg.se

sandra

sv: det var så lite så :)

Anna med A

fina bilder :)



jag ska in till stan nu

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte mycket, du då? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mums :)

Cajsa

si så där! :D

BELLZOR :D

Hej på dej! :D Hoppas du har haft en skön och avkopplande tredje advent :)



Tänkte tipsa om en tävling jag har igång där du kan vinna skitsnygga smycken. Du behöver bara kommentera att du är med :) KRAM!

Direktlänk: http://bellzors.se/2011/december/tavling-vinn-valfria-smycken.html#comment

Suss, ♥

Åå vad fina bilder! har åkt över turkiet när jag skulle åka till något land minns inte riktigt vilket så ser man vattnet där.. åh skulle inte tacka nej på en semester där inte! ser ju askönt ut, ÄLSKAR att va utomlands! :D

Cajsa

nudlar..xD hahaha

MADDISENJ

Jag har mest bara tagit det lugnt idag. Åkte hem till mamma en sväng och fikade bara. händer ikväll?

Johanna Rise

Åh vad härligt! :(

SV: Ja, eller jag tycker att båda förtjänade att vinna! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

ingen fara :) bara sanningen!

Beatrice Jakobsson (foto)

<3

Saywoff - Celine

kul att åka utomlands! :)



Svar: ja hon gör bilden så söt hon! :)

Cajsa

Heheh jo men eller hur!? ^^

MAlva

- Härliga bilder! ;)

Anonym

vinnaren av ett halsband är dragen! du hittar den här:

http://hannalovisasol.se/2011/december/lankbyte.html#comment



och en ny omgång här, där du kan vinna smink!:

http://hannalovisasol.se/2011/december/julkalender-dag-11.html#comment



kram, http://hannalovisasol.se

kajsa

härliga bilder!

Anonym

mysiga bilder.

bexollila.

mycket fina bilder & gulligt när ni höll hand :D

Johanna Rise

sv: kollar handbollsmatch, dansuppvisning och varit på fest, dudå? :D

sara & jenny

Hur har din helg varit ?

frida

gud vad duktig du är på att fotta!

Beatrice Jakobsson (foto)

<3

bexollila.

så lite så :D

Max l

Alla bilder från turkiet ser så nice ut så att jag ångra att man inte hade kunnat resa med i väskan :P haha

batt-

åååfyfan va soft!

johanna

fina bilder :)

SAGA

Ååh mys!

LIENE

Underbara bilder!

emma

jätte fina bilder! :) o jättw fin blogg =)

alexandra | fotoblogg

härliga bilder!

ronja

åhh vad härliga bilder, supergoda dedär milkshakes såg ut att va ;)

jennifer

mysiga bilder! :D

Ska nog åka tillbaka till Alanya nästa sommar :D

Fanny

Oh vilket skön känsla jag fick. Värme :/

sofia

läser du mogis.se blogg?



http://www.mogis.se/category/dagens-outfit/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: