Svar på tal

| Svar på tal


Anonym
om God jul ♥:
kan inte du visa allt som du fick i julklapp?:)
Svar: Jo självklart kan jag göra det. Men bilder kommer upp om några dagar för en del är hos pappa och jag kommer dit på tisdag :)

Anonym om it just hurts, that's all:
älskar din blogg, kul att du alltid uppdaterar, det finns alltid nåt att läsa när man går in, du är super söt också:) god jul!
Svar: Tack så mycket! Vad kul att du gillar den :D
God jul själv, även om det var julafton igår (a) ♥
elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv; yees:D!

allt bra?:(

emma

sv: ja :)

Enya♥

Sv; ja ohja! :D Händer idag? :)

EMMAS!- alltid tävlingar

hihi allt bra?:)) kram

Cajsa

God morgon!

hanna ♡

haft bra "juldagar" då? :D

sv; Hihi ja :D

LINNEA

Hej! Förlåt för sent svar. Men nu är jag hemma igen och jag uppdaterar som vanligt. Läs senaste inlägget vad som hänt under julafton ;)

Hoppas du hade en underbar helg! KRAM

Vem?

Hej. Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse där isåfall så börjar jag följa dig DIREKT! :)

Nathalie

SV; Tack! :)



Ska du handla mycket på mellandagsrean nu?

kram

Tilda

hej vad händer idag?

Vem?

- följde redan dig :D

Tilda

sv; läs inlägget innan du kommenterar!x)

Enya♥

Sv; Roligt! Som det står i inlägget så var jag på mellandagsrean :)

Tilda

sv;haha ja men..det stog ändå,jag läser ju dina inlägg innan jag kommenterar!...

annaj -

Hej! Förlåt att jag inte svarat på kommentarer,

det har varit fullt upp. Men nu är jag tillbaka som vanligt! Kram ♥

Enya♥

Sv; aa jeans, linne , skärp & underkläder :)

Rebecka- Apriltjejerna

Tack :D Har du lov nu eller ska du jobba något? :)

Anna med A

Ja :)

tilda

sv tack tack:)

LINNEA

sv; as nice julklappar helt klart ! :)

Cajsa

hehe ja jag med! ^^

batts.blogg.se

awesome!

sofia

aarå :D <3

Anonym

Hoppas du haft en bra jul. Nu är vinnaren uppe på bloggen. kika in och kolla om du vann!!

direkt länk: http://bilderbyalice.se/2011/december/vinnarna-i-lucka-18-19.html#comment

BELLZOR :D

Tävlingen om presentkortet på smyckesboxen är avslutad! Vann du? Klicka på länken och se efter :)



http://bellzors.se/2011/december/smyckesbox-tavlingen-avslutad.html#comment

hanna ♡

jarå :D

t h a i p i n n e n ♥

sv ; Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom. om inte så finns det en ny chans igen :)

Sandra

sv: okej härligt :)

nja den var helt okej för min del

Elsa

Svaren på frågestunden ligger uppe på bloggen nu :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Thanx :D

F

sv; vilken fin blogg! Hur är läget med dig?! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

bexollila.

tackar :D

allt bra annars ?

emma

sv: ja!! :D



fin!

Anonym

vet, men kommentarde innan jul:) <3

sofia

hehe joo :D

LINNEA

hur är det? :)

Caroline

sv, tack sötis :D

Är allt bra med dig då?

joffezork

Ha frågestund! :>



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: