Svar på tal

| Svar på tal
Ina om Svar på tal:
kan inte du skriva vad du önskar dig i julklapp på bloggen, behöver inspration!
Svar: Ja visst kan jag göra det! Här är ett litet collage, önskar mig mera men här är en del i allafall :)

Caroline

sv, jaa :D

vad gör du då?

Cajsa

klart att jag ska. ;-=

EmJo ' Flytta utomlands

bra julklappar! :)

Caroline

sv, hahaha det gör fakitkst jag med :D



visst kan vi det, lägg till mig och säg till när du gjort det så lägger jag till dig med!

Cajsa

nicea julklappar du önskar dig btw. :)

Caroline

sv, nu följer jag dig också :D

Cajsa

fotbadet och dammsugare typ.. ^^ önskar mig egentligen inte så mycket..xD pch pengar så klart. :P

Malin

Fina smycken! :)

Cajsa

hehe jo men precis..xD när man flyttat hemifrån önskar man sig tråkiga saker men det är för att de är så dyra så önskar mig hellre det och köper de mer nöjessamma saker..xD

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Kul att du tycker det :)

Caroline

sv, yes :D vad har du gjort idag då?

Malva

- tack! :)

CONVERSE

- Bra önske lista du har ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

Aw tack! :D



bra grejer (y)

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs :D

marina

sv. :)

CONVERSE

- Kläder och sånt :D

Cajsa

det är faktiskt riktigt nice!^^ höll på i månader innan jag flytta och bestämde hur jag skulle ha det! xD

marina

sv. ah dem är snygga .)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

Haha jag vet inte :(



typ bara pengar och presentkort :P du då :D? kram

CONVERSE

- Har du sett någon bra komedi på sistonde? :)

Cajsa

nää det va bara kul! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

hahaha förlåt ;) jag läste ju det förut :) men är så van att fråga tillbaka xD

Cajsa

hehehe...xD

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D

Cajsa

visst är de!? :O jag vill verklgien ha dem! ^^

Johanna

Svar : Tack sötis <3

Vi får bestämma en annan dag då vi träffas!

yes yes :) ber om ursäkt, många kan störa sig på sånt, " typ jaha hon läser inte min blogg bara kommenterar " :) men jaa, blev hel fel :) haha...

♫♪ Sandra T

nice! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: just fikat, du då? :D

EmJo ' Flytta utomlands

pengar bara :)



Kram

http://emjo.blogg.se

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. roligt! :)

Cajsa

hehe..xD

undra om man ska hoppa från datorn ett tag och göra något vättigt.. ^^ (du vet ju hur det brukar gå.. :P).

marina

sv. :) parfymen lúktar jätte gott :)

Max l

Vad önskar du dig av mig då ;) ? :)

marina

sv. äpplet, dkny :)

ronja

nice önskelista :)

mwiklund - fotoblogg

Vad heter det guldiga äpplet parfymen? : )

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Fick du det du önskade dig i julklapp då? ;)hihi



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: