Länkbyte

| Länkbyte
Denna söta tjej vid namn Johanna har en blogg där hon lägger in massa bilder och mindre text, awesome! Check ;)


MADDISENJ

Usch hemskt. Han får ju inte dö, det vore helt sjukt :( Men jag ska nog ta reda på saken på tisdag för då borde nästa avsnitt kommit upp på internet för det sänds i usa imorn

MICHAELA - FOTO

sv: skönt :)

det är bra här med!

Haft en bra helg?

Cajsa

Jo samma. ^^ heheh

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Läget? :)

Sophie' ♥

- ringde och frågade om jag fick stanna hemma i veckan :)

okej nice :) <3

CASSANDRA - TÄVLING

ha en bra kväll! :D

Emma<3

sv: aah. :) vad gör du? =)

Caroline

sv; kul :D nej idag har jag typ bara städat o så :/

ebba<33

fin blogg :P

Pia - Smilinggirls!

sv: Gjorde du? :D Vad roligt! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

söt tjej :D

elsa!<3

jorå:D<3

Anonym

sv; :).

Johanna

Svar : Hihi bra <3

Pia - Smilinggirls!

sv: Jaha, nej jag var nog inne i min egen lilla värld ;) :)

Caroline

sv; men såklart :D

vem hejade du på då?

Mariie

sv; np :)& tack

Mariie

np= no problem= inga problem, heheh :3

jennifer

sv: hehe okej ;)

min favorit är nog "Ghost ship" :D

Sophie' ♥

- okej :D

one direction - what makes you beautiful :))

du då? <3

Caroline

sv, jag med :D men hejade först på moa!

Suss, ♥

sv: ja det tycker jag att jag borde göra! ser så himla skönt ut. var i sicilien för något år sen, gud vad jag älskade det stället alltså! vill sååå gärna tillbaka dit haha! haft en bra helg då? :)

Anna med A

varsågod :)

hanna ♡

haft en bra helg? :)

Malin

Godmorgon! Kul med länkbyte så man får lite tips på nya bloggar:)

bexollila.

kinder maxi <3

Emma

orka att du har varit på alla solställen :c min familj vill bara åka till städer o så. Har varit på solsemester en gång i rimini ._.



Kram

http://emjo.blogg.se

Cajsa

ja verkligen. :/

beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad roligt! :)

lycka til!

Cajsa

kul att du är med! :D Vinnare dras om några dagar! Lycka till!

Cajsa

allt bra med dig idag då söt?

svara i inlägg under tävlingen.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: