by amanda

| Vardag
Igår kunde jag inte blogga något för blogg.se funkade inte. Men var i allafall träning igår och det var första träningen på länge som jag inte längtade till att den skulle ta slut. Vi körde bingo och ja det var som sagt kul. Idag är det fredag och jag är galet trött. Är med Hanna hemma hos mig men ska strax åka till Farsta centrum med mamma och kolla på julklappar. Vad som händer ikväll är osäkert men har lite olika planer. Bloggar när jag kan. Puss&Kram
F R I D A

hoppas att du får en azuuuuuum helg!

Johanna

Svar : Hihi <3

♥ maaliin.se → JULDESIGN

svar: åh tack :)

va göru?

Sofia

aadåå :D

Alina

ha en fin kväll nu! =)

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

♥ maaliin.se → JULDESIGN

svar: tack :D

va göru?

issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. gör dudå?



hoppas du får en fin fredagskväll! kramar

EMMAS!- julkalender i bloggen

sv: okej, med mig är de toppen ^^ kram

Jennie

Sv: Tack så jätte mycket ^^

marina

sv. vad kul att du är med :)

Nathalie Tegelstam

Händer imorgon då? :)

♥ maaliin.se → JULDESIGN

svar: ska hoppa ner i min säng bredvid min pojke och gosa framför en film ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo det har jag, du då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: härligt :)

♥ maaliin.se → JULDESIGN

svar: ja :D

♥ maaliin.se → JULDESIGN

svar: ja! :)

♥ maaliin.se → JULDESIGN

svar: :)

Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du! Va gärna med och tävlar om dagens blogg om du känner för det :D

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-1.html

Ha en bra fortsätt kväll ;)

(och im sorry om du inte gillar reklam)

marina

dagens blogg är nu avslutad, gå in och kolla om du var en av de två som vann :)

EMMAS!- julkalender i bloggen

sv yes :D hur har din fredag kväll varit då?:D kramis

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: pluggat och tagit det lungt :)

Caroline

sv; ja!

Vad gör du då? :)

marina

sv. ja han har vaerkligen fina ögon :)

sv: va roligt att du är med och tävlar! :D Hör av mig vinnaren är utsedd! Kramar!

marina

sv. japp, grattis till dom :)

issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. vad för musik? tänkte sova nu:= kram

johanna

vad gör du? :)

Nathalie Tegelstam

Sv; jaha, vad roligt. Jag ska nog träna lite :)

♥ maaliin.se → JULDESIGN

svar: vi har inte planerat våran lördag, du då? :D

Anonym

vad händer idag?:D

Anonym

Vinn ett iphone skal, gå in här -> http://www.iphone4skal.com/ välj ett iphone skal för högst 500kr. Sen kommentera här -> http://amandapersson.blogg.se/2011/december/vinn-ett-iphone-4s-skal.html#comment vilketskal du vill ha och din mejl! Så väljer jag vinnare på julafton!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: