by amanda

| Vardag
Här är lite bilder från Julias födelsedag! Ni är så vackra mina vänner ♥




Anna med A

vad gör du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag vet inte :)

du då?



härliga bilder!

Johanna Rise

sv: åh tack vad gullig du ääär! :D

MICHAELA - FOTO

sv: åh tack :D

Allt bra idag? :)

MICHAELA - FOTO

sv: vad bra! Det är bra med mig också :)

haft en bra tisdag?

Johanna Rise

sv: Haha, ja jag har suuuupermånga inspelade, eller runt 40 tror jag, men är typ inte nöjd med någon haha :(

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

EMMAS!- julkalender i bloggen

jag vet inte än :O dudå?:D

ni ser ut att ha kul:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja verkligen! :)

MICHAELA - FOTO

sv: okej :)

Jo, min tisdag ahr varit helt okej men meningslös :)

Johanna Rise

sv: har ingen bra just nu haha :( men jag kan höra av mig nästa gång jag lägger in någon ny :D antar att du inte följer min blogg haha ^^

Sophie' ♥

- härligt :)

det är väl helt okej :) <3

Anna med A

jag med :)

Caroline

sv, aha okej vad mysigt :)

jag sitter och kollar på tv :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej, svarar på kommentarer ;D

maaliin.se

Svar: har inte köpt nåt till farsan än, men jag vet vad jag ska köpa :-)

hanna ♡

bara bra här :D

MICHAELA - FOTO

sv: haha, hade studiedag. Gick till skolan, hade en halv timmes frivillig lektion, stressade till upplands väsby med pappa och en kompis för att hämta mina ridsaker, slöjden skulle nämligen börja tolv och vi åkte elva. Kom till slöjden och då säger läraren "ni kan gå, fattar inte varför ni är här" :P

elsa!

åå tack sötnos!!



snygga bilder!:D<3

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: ett par muggar som han och hans fru vill ha ;D

Johanna Rise

sv: Jaha okej, ja! :D du använder inte din bloglovin eller? :)

matilda

ser trevligt ut :)

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

btw, fett härliga bilder :)

EMMAS!- julkalender i bloggen

Hej nu är vinnaren & en ny tävling uppe :D se vad som gömmer sig bakom lucka 7 ^^ kram



Länk: http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-7.html#comment

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: håller med :)!

marina

sv. ah det är lite jobbigt. men det är lite bättre idag :)

Anonym

sv: ja massage är skönt.D

Cajsa

god morgon! allt väl?

Allt bra idag sötnos?

cecilia

Sv: åh vad roligt! ;)

Hoppas du har det kul!



Ska plugga, ta det lugnt, vara med kompisarna och baka peppakakor :D <3

kraaaaam

Skogsmullen (linus)

Jäklar villket partaj!!! Tett avis asså...

who?

åh vad härliga bilder! <3

EMMAS!- julkalender i bloggen

nice vad görs?:D

Sophie' ♥

- yes, hur är det idag? <3

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej :D

ronja

sv: tack :)

såg roligt ut!

Patricia♡

Söta bilder:)

♫♪ Sandra T

kul! :)

Linnéa Sjögren

snälla kom med tips! :)

http://fettsjuktballt.blogg.se/2011/december/det-ar-ni-som-bestammer.html



kram!

Finnåkers största Hästblogg - Emelie

haft en bra daG? :)

Lisa

vilka härliga bilder:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: