by amanda

| Vardag

we<3it

Precis som alla andra dagar har denna dag också varit seg. Jag har varit så otroligt trött, tur att jag blev piggare senare i allafall. Åkte nämnligen in till stan med Ulrika och Amanda J. Vi sprang runt i en massa affärer i jakt efter julklappar. Men som vanligt hittade jag ingenting. Drog hem runt fem igen, tog ett långt bad och nu kollar jag bara på Desperate housewives. Skulle ha gått på öppet hus idag på NTI gymnasiet men det blev aldrig av då varken jag eller Ulrika hade orken. Men nu ska jag fortsätta mysa med mitt te. Puss&Kram
Sophie' ♥

- lugnt :) <3

Emelie

Uuuuh jag gillar inte te ;P



Sv: Tack så mycket, fick lite Titanic feeling ;)

Japp det gör vi, nu ger vi gärnet! :D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Hej! Läget? :)



Missa inte min designutlottning!

http://jojjjjoh.blogg.se/jojjodesign

elsa!

nej inte ett dugg:D

Johanna Rise

sv: Åh det är så jobbigt när man inte hittar något :(

inte så mycket, var hemma från skolan så mest tagit det lugnt :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, det måste jag med göra snart! :)

Cajsa

fan va snygg bild! :O

elin brodin

fin bild!

cecilia

Sv: haha jaa! :D

superfin bild!

sandra

sv: jag vet inte /:

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: chillat mest, själv då?

EMMAS!- julkalender i bloggen

okej ska se på desperate housewifes snart :)

händer det nåt skojj i veckan?:D kram

Sophie' ♥

- yes, haft en bra dag då? <3

Caroline

sv; ja men det är bättre ! :)

vad gör du då?

Johanna Rise

sv: Njae, lite bara. Lyssna gärna på när jag sjunger och ge mig lite tips så hade jag blivit superglad :D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Gött, jo bra! Gör du? :D

marina

sv. visst är de :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)!

elsa!

mmh:)

Johanna

Svar : Hihi :) allt bra gumman? <3

juliaa♥

Hur är allt med dig ? :)

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: okej, gick det bra då? :D

Em

SV; va bra! :D

♫♪ Sandra T

fin bild :)

Johanna Rise

sv: Åh, tack så jättemycket!! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tråkigt! :(

cecilia

Sv: jaa!

Händer det något roligt i veckan då? ;) <3

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: aj fan :( du får leta vidare ^^

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: ha, till moster och "morbror", morsan och hennes man, farsan och hans fru, småbröderna, bara farmor och farfar, pojkvännen, min riktiga morbror, hans sambo och mina tre kusiner + morfar och hans käring, hehe ;)

Anna med A

haha tack :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :)

Emelie Bohlin

Har frågestund på bloggen nu , så skriv gärna en fråga eller fler http://emeliebohlin.com/2011/december/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html#comment

Kram Emelie!

Johanna Rise

sv: åh vad kul att du gillar det hehe !:D ja, jag har en kategori som heter jag sjunger i min meny och där har jag en låt till! :)

EMMAS!- julkalender i bloggen

okej ska shoppa & handla julklappar:D kram

marina

sv. :)

elin norén

nti gymnasiet är jätte bra har jag hört :)

min kompis går där.

E l s a s f o t o // elsasfoto.webblogg.se

Superfin blogg!! :)



Bloglovinbyte?

Matildaz

härlig bild! :)

ronja

sjukt fin bild :)

Maja

Cool bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: