by amanda

| Vardag
Idag har det varit en ganska så seg dag. Är sjukt trött! Slutade runt 2 och drog hem och hämtade lite grejer. Jag och Hanna åkte till gymmet, var bara där en kortis eftersom hon hade en tid att passa. Jag åkte hem igen, duschade och åt innan Gustav kom till mig. Vi låg typ och sov i varsin soffa, sen gick vi ut och han följde mig hem. Nu ska jag dricka te och chatta på facebook. Puss&Kram
Bella Davis

jo tack min helg har vart toppen =) händer idag då sötnos? =) Kraam

cecilia

Sv: haha jag älskar snö. Men man får ju tycka hur man vill ;)

Allt bra? ;)

Malin

Godmorgon!

Sv. Jaa men precis!

Anonym

godmorgon:D

Anonym

sv: jo det är bara bra tack! :) vad ska du hitta på idag då? :)

Cajsa

jo tack själv?

Lisa Radojewska

Hej! nu har jag haft en enorm pause på bloggen ! men nu är jag tillbaka som vanligt igen, hoppas jag! :)

allt bra? :) <3

Patricia♡

Hoppas att du har en bra tisdag:)

amanda

sv: bra :DD

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :)

gud vad söt!

ssandra !

Hej. Fin blogg !

Följer du mig viablogglovin ?

Har du gjort i daf?

Em

Superfin blogg! ^^

Lust att göra ett bloglovin' byte? c:

EMMAS!- julkalender i bloggen

Kul att du är med :D kika in imorgon efter kl 07.00 så hittar du både vinnaren och en ny tävling :D KRAM

Sophie' ♥

- ah tog bort dom igår!

ja visst är dom! älskar dom och vill ha dom allra mest :) <3

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

emma härnqvist

så lyxigt att sluta så tidigt.. gick från kontoret vid halv sex, jag!



och tack, jag mår bara bra :)

Lisa

fina bilder=)

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: okej :)

cecilia

Sv: jaa ;) <3

Vad önskar du dig i julklapp då? ;)

Emjo ' Flytta utomlands

nej skrev den för ett tag sen. oftast vågar jag inte lägga upp texterna precis när jag skriver dem för dem de handlar om ibland läser och förstår haha ^^ tack iaf för omtanken <3



Kram

http://emjo.blogg.se

johanna

sv: haha ja :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

Cajsa

göres?

elsa!<3

typ:D<3

elsa!<3

vad gör du ?:D<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa, den är as snygg! :)

sofia

hhe jaa mee :D

elsa!<3

samma här:D<3

Sophie' ♥

- ja väldigt skönt :)

nelly.com :) <3

EMMAS!- julkalender i bloggen

jamen visst =) hur är det med dig? kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

Cajsa

kollar på mitt copycat-avsnitt.. ^^ De skickade det till mig idag på posten! :D

elsa!<3

japp:)

SÖtnos!

Fin du är:S<3

Em

SV; nu har jag lagt till dig :)

ssandra !

följer redan dig :D

Cajsa

hahaha..xD jag är i alla fall förbi..xD

linnéa.johansson

fin blogg, och fina bilder du tar har också en canon 1000D :)

elsa!

varse!:D

är du trött?<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag har vrat i skolan och träffat min mamma :)

du då?

cecilia

Sv: Okej!

Jag önskar mig mest av allt en hund, annars en kamera. pengar, parfym, presentkort, smycken och smink! :) <3

sandra

sv: sorry för sent svar men har inte kunnat gå in på din blogg :O

EMMAS!- julkalender i bloggen

samma, görs?:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: