by amanda

| Natur
Godmorgon kompisar.
Precis som jag skrev tidigare så gick jag upp vid 11 för att göra mig klar för att åka till gymmet. Har fixat mig nu så ska bara äta upp min frukost. Sedan möter jag Filippa. Efter gymmet ska jag hem och duscha och sen blir det väl att träffa några eller så. Men jag bloggar mera senare. Kisses

Foto: Jag
Zaga

Tack för att du ställde en fråga! :) kram!

Louise Börjesson

Hej, jag vill jätte gärna ha svar på min fråga i detta inlägget: http://www.nattstad.se/louiseborjesson?id=2255645 hade vart jätte gulligt om du kunde svara :) puss

Nadja

Godmorgon sovit gott? =)

MICHAELA - FOTO

sv: Jag är sjuk :(

ronja

sv: tack! :)

martina

sv; så lite så ;)

MOAA

fin blogg, hoppas du får en bra dag !:)

GOCHICK.SE

Najs! :)

Lisa - Smilinggirls!ッ

sv. åh, tack ska du ha! :D

Nina

jätte fin bild!



så lite så :D

Merima^^

okei :) jo allt är bra :)

har lagt till dig nu, lägger du till mig?



önskar dig ett gott slut och ett gott nytt år! :D

ibbi :)

Sv: Tack :) <3

Snygg bild!



sv; haha, bra det :)

Johanna

Svar : Jo kanske sant :) Det är ju lite skumt när man suger av någon första gången man träffas liksom..



Ja det är bara en känsla jag har, för hon frågade ju typ honom om jag var kär i honom och en massa sånt. Eller hon trodde typ att jag var det och grejer. Och det är jag absolut inte längre :)

Nej vill absolut inte förlora kontakten igen, för han betyder mycket. Trots all skit han har gjort mot mig så bryr jag mig fortfarande på något konstigt sätt, så ja. Om han inte hör av sig så får jag väl göra det själv <3 Hihi. Vi sa ju ändå att vi skulle försöka vara nära vänner :)

bexollila.

ÄLSKAR ATT SPELA :D

sv; tack så mycket :)

Anonym

fin blogg du har sötnos!:)

sofia

hehe :D <3

Linn

Tjena!

Är du intresserad av mode?

Följ mig blogg, där jag sätter upp dagens outfit bilder, berättar om min vardag i bilder och text och ger även massa tips! :)



Spana in mitt senaste inlägg där jag visar min outfit för idag:

http://jalinn.blogg.se/2011/december/dagens-3012-2011.html#comment

Beatrice Jakobsson

sv: går det forfarande inte att fota? <3

Nina

Sv: så lite så :)

bexollila.

men du är ju snygg om ngn !

batts.blogg.se

snyggT!

A ll y s a n d r a

*svar*jaha okej .de e bra med mig:)

vad gör du då?:)

bexollila.

så lite så :D

om 5 min kommer det upp chansen att ta del av mina 1000+ besökare!

A ll y s a n d r a

svar jaha vad kul : jag kom nyss hem :)

Anonym

asså vart ska du :( ?

bexollila.

aha najs ! :D



okej lägg till mig på bloglovin och säg vilket nummer du får så lägger jag till dig efteråt :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad är det för objektiv? :)

ByCarmela

Fin bild och fin blogg :)

Anonym

sv; inga problem alls!

Nadja

Tack. =) Vilken underbar blom bild. =)

thaipinnen

Nu börjar året närma sig sitt slut, hur har ditt år varit? vad har du för planer inför nyår?:D

amanda

hehe så bra:P

angelica

Vad händer på nyår då?

lina

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: