by amanda

| Vardag

Aj då, första inlägget idag. Men looov fan! ;)
Idag drog jag ut och träffade Yorsa, vi satt och pratade om allt och ingenting. Efter någon timme gick jag hem och sedan kom mamma och hämtade mig. Vi åkte hem till mormor, där vi var bjudna på middag. Mys, god mat och riktig smarrig efterrätt. Runt halv 9 träffade jag Jair. Vi gjorde inte så speciellt mycket, träffade Filip senare och vi åkte till donken. Var en kille där som satt och pratade med oss, skit rolig. Mohahahah. Sen drog jag hem, så kom hem riktigt tidigt. Men det är så kallt ute och i brist på liv har vi inget bättre för oss. Men de är nice, bra liv. Nu chattar jag med folk på facebook och kollar på tv. Vi hörs imorgon igen. Puss&Kram
MICHAELA - FOTO

sv: tack! :D

Vad bra att allt är bra med dig!

Det är bra här med.

Haft en bra måndag?

Fanny

Sv; jo det är bra med mig! :)

Är det okej om man härmar lite & gör som du gjort på bilderna över? (à)

Sjukt fina bilder :>

MICHAELA - FOTO

sv: okej :)

jo samma :D

allt bra med dig?

Caroline

sv; skönt att höra! Jo med mig är det bara bra :D

CAISA KÄLLGREN

låter som du haft en mysig dag med andra ord, kramis!

Caroline

sv, ja :)

eller hur det är asäckligt :s

CAISA KÄLLGREN

sv: åh tack! :D

GOCHICK.SE

Kika in bland våra glamorösa smycken och kika om du vill ha något. Tipsar att kika bland ringarna först! ;)



Vinn även ett valfritt smycke på GOCHICK.SE genom att skriva jag är med! Hur simpelt?



Blädra bland kategorierna för att kika våra varor.



Anmäl dig här:

http://gochick.se/2011/december/gochick-contest-1.html#comment

bexollila.

det är bra här med :D

hanna ♡

hoppas jag med :D

Filippa

Jag har beslutsångets! Vilken hårfärg tycker du? http://filippaskaffloth.blogg.se/2011/december/new-hair.html#comment kommentera vad du tror vad jag skulle passa i :)

Enya♥

Sv; Säger inte vart jag bor :)



Har du snö än?

Anna med A

Ja :)

Elsa

Tack! :)

Amandah

Låter som en bra dag. :)

Vad har du för planer för Nyår? :)



Kram Amandah

ps. Har en utlottning på 150 kr hos Nelly på bloggen, var gärna med om du inte redan deltar! :) d.s

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

emma härnqvist

så mysigt :) hoppas att julen varit mysig :)

batts.blogg.se

snygga citat och bilder!

Är du bra på bloggdesign? :)

November - den annorlunda saken

håller med citaten på bilderna! :)<3

Johanna

Svar : Hihi :D Allt bra idag gumman? <3

ronja

sv: tack :)

Anna med A

Visst är den :)

GOCHICK.SE

My pleasure :)

FOTO

snyggt

bexollila.

ja vad gör du idag då :)?

MADDISENJ

bra texter!

MICHAELA - FOTO

sv: vad skönt!

det är bra här med.

Planer för idag?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. visst är den :D

Elsa

Hehe bra :)

Cajsa

allt bra med snyggaste idag då?

M*

- nice pics!

Fоtомояsan

sv. aah verkligen :D

Sandra

sv: det hände lite tråkigheter på julafton /:

Fоtомояsan

sv. tack :]~

thaipinnen

sv; åh tusen tack sötis !

allt bra med dig?:)

GOCHICK.SE

Allt bra? :D

Fina ord det var i bilderna ! :)

Cajsa

jo tack. helt slut efter en jobbig dag men annars så. göres?

Cajsa

fick mer att göra idag än planerat.

Cajsa

fast en sak var ganska kul som blev extra. min kisse hade spytt i buren och sedan legat i det så blev tvungen att duscha henne och det var ett stort äventyr kan jag säga..xD

Cajsa

haha nej det var det som var så roligt. hon klättrade på dörren i hopp om att komma ut så fick spruta på henne då så hela badrummet samt hallen utanför blev dyblött..xD

alexandra ekstrand

vart hittade du bilderna? :)

PUSS

November - den annorlunda saken

svar: jadååå. ^^ <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: