by amanda

| Vardag

Hej på er !
Idag vaknade jag runt 1. Har inte gjort så mycket, duschat och suttit vid datorn. Väntar just nu på middagen och kollar på Desperate housewives medan. Jag tror att jag ska gå ut senare och träffa Emelie och Linn. Men när, vad vi ska göra eller om det är fler än vi har jag ingen aning om. Men jag bloggar mera senare. Ha en fortsatt bra dag :)
Cajsa

så jag tog mammas dator istället..xD hahahah! :P

Cajsa

jo men det blev ändrade planera så vi ska inte åka förrän 19.40. :/

Linda

jadå:d fick du ngt kul?

Cajsa

ja du, nu blir det till att vänta på att tiden ska gå så att vi kan åka sen..

Linda

sv: pengar, jacka, klocka, mobil etc,:)

Cajsa

Vi ska till carro och förfesta och sedan ska vi på memento

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: okej bra, samma här:d!

Anna med A

ska bara vara hemma :)

Jennifer lehto

Har frågestund så checka in och ställ några frågor !

Svarar på allt

Kram

EMMAS!- julkalender i bloggen

fiin :D

allt bra?:D

Anna med A

Ja :)

Cajsa

hehe ja det ska bli riktigt kul.. ^^

Lisa

fina biler=)

Anna med A

tack :)

Cajsa

nu ska vi snart åka i alla fall...ska bli nice..xD hehe.. :P

Annie

sv:tack :)

Vad gullig du är :)

M*

- fina bilder! kram!

Anna med A

Händer i morgon då? :)

j u l i a [hobbyfotograf

Hej hej, hur har din julafton varit ? :)

Anonym

Sv: härligt :) samma här!



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Http://FLAVOURED.se

batts.blogg.se

så fin!

j u l i a [hobbyfotograf

sv: jo den var toppenbra, vad gör du ? :)

Anna med A

typ samma här :)

Anonym

Sv: tack :)!

Canan Zanyar <3

okej heheh :) E din bra eller?

t h a i p i n n e n ♥

sv ; Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom. om inte så finns det en ny chans igen :)

Johanna

Svar : Hihi tack, älskar den <3

j u l i a [hobbyfotograf]

sv: ser på film och ska snart fota med mitt nya stativ :)

Beatrice Jakobsson (foto)

söt! :)

Anna med A

Ja :)

sofia

Tack :D

Elsa

har frågestund på bloggen, fråga gärna något :)

Emma<3

SV: Jag firar precis likadant, för mina föräldrar är oxå skilda.

Vad har du fått i julklapp då? =)

Canan Zanyar <3

Jag har frågestund på min blogg och det skulle vara jättesnällt om du fråga något? :D



http://cananzanyar.blogg.se/2011/december/fragestund-kanske-avslutar-imorgon-eller-pa.html#comment

Tilda

sv;kamera osv:)

Lisa

så lite så:D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Tack! :D

Malin

Fina bilder:)

Isabelle Palmgren

fint hår:)

GOCHICK.SE

Japp! Sj? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: