by amanda

| Vardag
Jag har haft en underbar julafton. Även om mina tankar hamnade på fel ställen ibland så tog de inte över de bra sakerna. Jag firade som vanligt först hemma hos min pappa och efter Kalle Anka kom mamma och hämtade mig och min syster. Åkte då vidare till mina kusiner och firade där. Jag har fått super fina presenter som jag är jätte nöjd med, ätit otroligt god mat och haft mysigt med familj och släkt. Vid 11 träffade jag Julia och Emelie. Vi var hemma hos Emelie och bara pratade. Kom hem för 20 min sedan och nu kollar jag bara på tv. Här kommer bilder från idag, men fler bilder kommer imorgon. Mina julklappar visas på bild senare också. Puss&Kram ♥









Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lungt :)

hanna ♡

man tackar :D

bexollila.

mysigt !

jag har nyss vaknat :d

hoppas du fick en fin julafton !

förlåt för sent svar men har varit upptagen men nu är jag tillbaka ! :)

Annie

Åh vad mysigt det ser ut :)

Måste bara säga att du har jättefint hår jag hade också velat ha det :P

IDA - Stockholms största skönhetsblogg!

Hade du en fin julafton? :)

emma

hade du en bra jul? :)

Sandra

sv: tack :)

hade de en bra julafton?

martina

nu har du chansen att vinna en valfri hårmascara från Ecoliving i min blogg, detta är en ganska ny men väldigt uppskattad produkt, så ta chansen att få testa den du också! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/11197/tavling-vinn-harmascara-fran-ecoliving/

Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-6.html#comment

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. visst är dom! :D

snygga bilder, älskar dom!

Cajsa

verkar som om du hade en bra jul igår i alla fall! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

Cajsa

ja det hade jag verkligen! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad bra :D

Cajsa

hehe jo..xD händer i kväll då+

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :)

Cajsa

hehe jo samma. :P

Magda ♡

fina bilder! :)

Ellen Kent

Jag har frågestund på bloggen :D fråga gärna något ;)

Anna med A

vad gör du? :)

Cajsa

hehe..xD

nej nu ska jag börja göra mig klar. ska snart åka till carro. :P

Cajsa

hehe jo...ska bara komma ifrån datorn också. :P

Cajsa

hahaha det går inge bra..xD

Emmababy

Hoppas du haft en bra jul, kramis

Anna med A

TV :)

batts.blogg.se

så fina ni är! mysiga bilder!

Sveriges One Direction

Hej!

Har du någon slags beundran för det brittiska bandet One Direction, eller gillar du bara någon enstaka medlem? Besök i så fall min blogg om världens bästa band, http://sveonedirection.blogg.se/ Du kommer inte ångra dig ;)



Ha en fortsatt trevlig dag!

Anna med A

awkward på MTV :)

Linn

tjenare!

Du har väll inte missat senaste trenden som är mega populär i USA och har nyligen kommit till Sverige!



Vet du vad curlformers är?

- Det vet du efter du har läst inlägget som jag har skrivit!



Kram & God Jul!

Cajsa

Så nu är jag fixad och klar..^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag ska vara med en vän, du då? :)

Anna med A

skönt :)

Anna med A

bara ta det lugnt ikväll då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mys :D

Cajsa

nej nu ska syrran ha datorn. :P

sabina

Svar; vsg :) Det ser ut som att du har haft en riktigt bra jul! Bilderna är jättehärliga :D

<3

Linda

va mysigt:D

Linn

sv; ja verkligen, tipsar starkt om curlformers!

MICHAELA - FOTO

sv: :)

allt bra med dig idag?

Linda

hade du det trevligt?:D

M*

- god jul :)!

Emelie

Säger du Apotek Arnes?

För tydligen enligt ett klipp på youtube så heter det så :O

Jag började säga så nyligen xD

Isabelle Palmgren

händer idag?:)

Canan Zanyar <3

vilken snygg Tomte hahahah ;)

a m a n d a s f o t o

sv; det är bra här med :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: