by amanda

| Vardag
Första dagen på jullovet, fyfan vad skönt säger jag bara. Gick upp runt 11, fixade mig och sedan plockade jag och mammisen fram en massa julsaker. Så har satt upp massa tomtar och grejer nu. Ska alldeles strax röra mig in mot stan för att möta Max. Jag vet inte vad vi ska hitta på men jag har en julklapp kvar att köpa i allafall. Ikväll blir det bowling träning som vanligt. Men vi hörs senare, puss&kram
FlizanLizan

sv; härligt, jadå :D

Sophie' ♥

- okej :)

det är väl sådär, men faktiskt ganska okej ändå :) <3

batts.blogg.se

fin!

Cajsa

nu minns jag inte va jag skrev..xD

M Y W E S S T R Ö M

Superfin blogg! kram

Lisa

det är vår julgran:)

SAGA LINNES

Jag också :D

MICHAELA - FOTO

sv: okej ;/ krya på dig!

Det är bra med mig!

Några planer för idag?

♫♪ Sandra T

sötis! :)

Johanna

Svar : Hihi <3

Lina Henke

Har precis skrivit färdigt mina punkter för att kunna hjälpa till att krydda mina läsares sex-liv med 6 viktiga punkter. Kika gärna och kommentera! Direkt länk bifogar jag:



http://linnssa.se/2011/december/6-punkter-du-ska-tanka-pa-vid-sex.html#comment



Godjul! / linnssa.

FREDRIKA PERSSON

söt!

annaj -

sv; Tack :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :)

Canan Zanyar <3

jaha okej :) jo de sant ja skulle inte heller vilja börja i samma gymansium med de man känner för man vill ju lära känna nya folk, jag adda dej på fb :) så du vet

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja!

Hanna

Jag har med jullov nu, så skönt ellerhur?

SV: Haha aa verkligen! Jo min onsdag var väl ok tror jag... :/

Kram//Hanna :)

j u l i a ,[fotoblogg]

Hur har dagen varit? :)

MADDISENJ

bor du i Sthlm?

sandra

sv: hehe nej precis :P

vad gör du då?

Saandriiie

Hahah ja! sjukt pinsamt

Besma

Hej :)

Haft em bra dag ?

Följa varandra påbloglovin ?



Kram

CLARA:)

fin blogg!



Hej!

Vill du vinna smink?

Kommentera "jag är med" här:

http://writtenbyclara.bloggplatsen.se/2011/12/21/6909906-tavling/#kommentarer

Anonym

Hejsan snygging!

Missa inte Dagens blogg tävling i min blogg ;D

Anmäl dig här är du söööt! : http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-julblogg-3.html#comment

PUUUUUUUUUUUUUSS

ssandra !

SV: Japp !

Vad vill du ha i julklapp då? :)

emma härnqvist

lyx med jullov :)

johanna

fin du e! :)

sofia

Tack :D <3

Caroline

sv, hehe :D

Har din dag varit bra då ?

Anonym

- så söt du är! älskar ditt hår! kram!

sv; Vad bra, samma här :D

FlizanLizan

sv: ja verkligen :D

Johanna

Svar : Åh tack så mycket finis. Känns så himla underbart att vara över allt det där nu alltså, kom och tänka på hur sjukt dåligt jag mådde hela tiden förut. Och nu känns allt bara så mycket bättre. Tack för att du alltid ställer upp <3 <3

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Städning och pepparkaksbak ;) sj?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: