by amanda

| Vardag
Jag är trött och jag har ont i halsen. Det är nästan synd om mig! Nu har vi äntligen jullov, så otroligt skönt. Har väntat länge på det här men säg en ungdom som inte har gjort det? Efter skolan gick jag hem till Filip med honom och Jair. Vi hade super kul, sköna killar det där! Bakade kladdkaka och kollade på tv. Vid 18 tiden gick vi tillbaks till skolan igen, vi har vernissage för föräldrarna. Visade upp våran arbeten och sådär. Efter en timme kanske gick jag och Annie till Abbes och käkade sedan hem till mig och sjöng singstar. Drog ut och träffade Julia och Filippa, vi åkte till donken och åt lite. Kom hem till 12 tiden, satt och pratade med mamma och nu kollar jag bara på tv. Ska snart gå och lägga mig. Vi hörs imorgon, godnatt !

Michelle

sv. johej jag är typ jätte avis!!

Sara

Hej Sara här!

Din blogg är riktigt bra :)

Hoppas allt är bra med dig.God jul önskar Sara Ablo

emma ♥

Sv: okej, härligt!

Jodå, det är väl bra :)

ssandra !

SV: Jag ska också träffa en kompis och sen ska jag rida :D

Cajsa

jag har precis vaknat så jag sitter och svarar på kommentarer och ska snart börja städa lägenheten. :P

Amanda Rieem

Men hej det va ett tag sen!! :D hur e läget så här inför jul? klar med julklapparna?



KRAM

Hoppas du får en härlig torsdag såhär innan jul :) kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

hanna ♡

ja, jag med :D

MADDISENJ

Nej jag bor inte i Sthlm, bor i Eskilstuna ca 10mil därifrån

Angelina

sv: vad härligt!! :)

SAGA LINNES

härlig bild :)

Therese

Vill du också tjäna mycket pengar på din blogg trots att den inte är en stor blogg? Jag har svaret tjäna 70-100 kr per värvad medlem :) Läs mer i detta inlägg: http://tpostner.blogg.se/2011/december/vill-du-tjana-en-valdigt-massa-pengar.html#comment

sv: Hihi. Allt bra?:)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

sånt där är så kuul!

Malin

Skönt med jullov! :)

Anonym

så lite ! :=

bexollila.

ibland men .. försöker g¨vidare men vene .. om jag vill ha tbx han ellöer inte lix :/

Amanda Matanovic ☆

Nu har jag startat en DAGENS BLOGG TÄVLING i min blogg där du har chansen att vinna en länk! Vill du vara med? Kommentera då detta inlägg: http://ammm.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-tavling.html#comment



// Amanda Matanovic, http://ammm.blogg.se/ :)

Therese

sv: varsegod :)

Sophie' ♥

hur mår du? :) <3

SAGA LINNES

Så lite så :)

bexollila.

orkar inte snacka om det förlåt hahah men det är så länge sen nu åså eller a inte så läghesen men vill lägga allt det bakom mig :)

Cajsa

hahaha..xD

mysig bild! :D fan va man längtar till sommaren av den! :(

Amanda Rieem

Det är bara bra! lite småstressad men försöker motverka det med lite kärleksfilmer ;)



Jag är klar,,, lr har en detalj kvar, RIMMEN! :P



Puss

Nathalie

sv: Jag med! ;)

bexollila.

tack så mkt sötnos!

Cajsa

det här med att packa och städa går inge vidare för mig måste jag påstå..xD

EmJo ' Flytta utomlands

jo det har jag.. haha D:



Kram,

Emma - http://emjo.blogg.se

bexollila.

<3



kul att du är med och lycka till, glöm inte att länkningen kanske lättare gör just DIG till vinnare !

bexollila.

så lite så :d

händer idag ?

LINNEA

sv; tack så mycket amanda !!

Therese

sv: tack så mkt :)

Anna med A

ska till mina kusiner :)

emma

sv: hihi kej , jo de ä bara bra :D

tova

härlig bild! (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: