by amanda

| Vardag

Mys igår när släkten var hemma för att fira syster. God mat och efterrätt. Kom hem till mamma ganska sent, duschade och satt lite vid datorn. Idag är det sista dagen i skolan, sitter just nu och äter frukost. Men jag bloggar mer senare, puss&kram

Jag och finaste farmor igår <3

Felicia

söt blogg! :)

Lisa

så lite så:D

Anna med A

vad gör du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad roligt :D

Nathalie

sv: Okej. Hm Hemma bara eller nåt! :)

Angelina

sv: jo det är toppen!! :) sj då?

FlizanLizan

sv: allt bra? :)

emma ♥

hej, allt bra? :)

elin

så lite :)

ronja

sv: tack :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Så bra! :)

emma

Goddag, allt bra? :D kramisiiis

Emma<3

SV: Haha ja det borde hon ;)

annaj ~

Sv; hah. xd

Kampen att bli någon annan

Svar:

Längtar till jul det är klart att jag gör, men jag har inga vidare jul känslor i kroppen! Har du?

Hanna

Fin bild, så roligt att träffa dem! Grattis till din syster i efterskott.

Hur har din onsdag varit? :)

Kram//Hanna

sandra

sv: nej det är inte direkt kul men man kan ju inte alltid vara på glatt humör!

EmJo ' Flytta utomlands

livrädd..



Kram,

Emma - http://emjo.blogg.se

MICHAELA - FOTO

sv: skoj :D

Allt bra med dig idag?

MADDISENJ

Jag kommer fira julafton i sthlm hos min moster och hennes man tillsammans med mamma, brorsan och morfar. Sen på juldagen blir det att fira med pappa och farmor och sen fest och utgång med vänner på kvällen :)

sofia

varse :D <3

bella

taack :D



Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett iphoneskal värde 500 kronor! :D

LINNEA

söta ! :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: okeeej,inte alls mycket:D!

ssandra !

SV: Varsågod !

Ska du hitta på i morgon då ?

IDA - Stockholms största skönhetsblogg!

Bara några dagar kvar till julafton nu.. har du hunnit köpa alla julklappar? :)



Missa inte att du kan vinna en iPhone 4S i min blogg (+ en massa andra grymma produkter!). Du finner alla populära tävlingar i min meny!



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg.

http://FLAVOURED.se

- Jacinta -

sv; vaaa fin bild! <3

Allt bra idag?

bexollila.

jag har också duschat precis :D

Johanna

Svar : Hihi tack detsamma finis <3

bexollila.

ja, har du lov eller :)?

bexollila.

nej jag får imon :/

bexollila.

alla ändrar utom vi :(

bexollila.

hahah jo ska upp om 7 timmar^^

bexollila.

väntar ett samtal och har ont i röven xd sj?

bexollila.

till mitt ex -.-

bexollila.

han ångrar att han dumpa mig och vill ha mig tbx..

Åhh vad fina!! :)



vad gör du då :D? kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: