by amanda

| Vardag

Fan vad jag hatar idrott, bara så alla vet. Fick just en boll på näsan så jag började blöda näsblod, fyfan. Sitter i korridoren och väntar på att spanskan ska börja, vi har fika eftersom det är sista lektionen innan lovet. Så skönt, imorgon är det sista dagen innan lov också.. tror jag. Matilda är bäst, Angelica är tungast och Hanna är vackrast. Woop woop!

Grattis fina storasyster på födelsedagen <3

 

batts.blogg.se

va fina ni ör!

bella

stackarn :/

Patricia♔

Skönt med jullov:)

ronja

sv: tack :)

fina!

Nathalie

sv: Mm! :) Hänt idag? :)

annaj

sv; det brukar vara kul, men konstmuseer suger.. Speciellt det vi var på.. usch.

FlizanLizan

sv: okej jag gör inte mkt :P

MADDISENJ

Hur ska du fira jul i år? :)

EMMAS!- julkalender i bloggen

sv: toppen, vad görs?:) kramis

CONVERSE

- Så bra :)

Det är bra med mig också, får lov imrn vilket är väldigt najz :D

ssandra !

SV: Det är bra med mig också!



Hoppas du får en bra jul!

emma härnqvist

men usch, stackare, näsblod är inget roligt!

Lisa

fin bild=)

sandra

sv: jag tror inte den kommit ut på spotify ännu :(

elin

söt bild :)

Emma<3

Grattis till henne! :)

SV: Så bra ;)

Sofia

Fin bild :D <3

Caroline

sv; skönt o höra, jo min dag har varit bra :D

Angelina

sv: ja :)

Anna med A

Ja! :)

Hanna

Jaa, jag gillar verkligen inte heller idrott, kanske ibland,...Typ om det är valfritt eller kanske ibaldn något annat... ;)

Ha de bäst!

Kram//Hanna

Johanna

Svar : Det var sjukt gott med tacobar :D hihi <3

- Jacinta -

sv; tack! Allt bra idag? :)

Cajsa

allt bra idag?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lärarna gör roliga saker! :)

MICHAELA - FOTO

sv: vad bra! :)

det är bra här med!

planer för morgondagen?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D

- Jacinta -

sv; ojj.... tack så hemskt mycket! <3

Anna med A

Tack :)

Cajsa

jo det funkar...mycket tankar som far i huvvet dock.. :P göres?

Patricia♔

Stackare:/ Haha idrott som är så kul.

Hihi okej finis :D

Caroline

sv, ja :)

tack så mycket!

jenny & sara

allt bra ? =)

Sophie' ♥

- tack själv :) <3

sv; tack! :)

Johanna

Svar : Hihi ja <3

hanna ♡

längtar du till julafton då? :)

Saandriiiee

Tjänar du pengar på din blogg?

Om inte, VADFAN VARFÖR?!

Jag har tjänat gött med cash bara på några dagar!

Kika in här för att veta mera! http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/tjana-snabba-cash.html#comment

Michelle

sv: hehe aa jag vet med länktar efter en iphone "/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: