by amanda

| Vardag

Bloggade aldrig mer igår, fråga mig inte varför. Träningen gick iallafall bra men den var svår. Cecilia och hennes pappa följde med hem och åt middag med oss efteråt. Duschade och så när de dragit. Jag har just slutat och sitter på tunnelbanan påväg till stan. Ska träffa Johanna, vi ska ta en fika och prata lite. Ska möta Elliot senare, bloggar kanske ikväll. Ha en bra fredag <3

Su

Kul! Hoppas att du har det bra :))

FlizanLizan

sv: tack :)

Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"ra

Det är bara bra , vad gör du?

kram

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja allt är bra, sj? :)

Mariie

Veckans blogg är uppe på bloggen bara kolla om just du har vunnit! ^^

http://mmaolii.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-ar-1.html#comment

Hanna

SV: :) Härligt! Bowling är roligt :D

Jaa jag mår toppen, lite sjuk, lite bara men bra annars.

Vilken söt bild!

Ha en bra fredag.

Kram//Hanna

- Swedish Source Of The PLL

sv: vad görs? :D

M I N A B R U N

älskar din header!

Enya♥

Sv; håller med! :D

Caroline

sv, härligt :D jag sitter och kollar på film!

SAGA

Allt bra då? :)

Ja, okej nice (:

- Jacinta -

sv; de bra här tack :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- Vinnaren av Isadora-lacket finns nu presenterad! :) Vad kul att du var med och tävlade!Hoppas du vill vara med i min nya tävling!

http://adaras.se/2011/december/lucka-17-vinn-valfri-vara-fran-runns-eller-e.html#comment



Var gärna med i de andra tävlingarna om du inte redan är det! :D

http://adaras.se/category/tavlingar.html

Ha en fin helg! Kram! <3

emma

fin:)

allt bra idag? :)

Angelina

händer något specielt i helgen? :)

MICHAELA - FOTO

sv: okej!

det är bra med mig!

Hur är det idag? :)

Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller en utlottning av en halsring :)

Sophie' ♥

- yes :D

hur är det med dig idag då? :) <3

Emma<3

Sv: Vad ska du göra idag? =)

elinn

yes, hoppas duhade en fin lörag!

Patricia♔

Hoppas att du har haft en bra lördag!

Johanna

Svar : Absolut! Och det är lugnt gumman, gick det bra sen eller? :) <3

LINNEA

tjena det va längesen :)

FOTO

så läcker design =)

Anna med A

tack :D

hanna ♡

tack så mycket! :D

♥ maliinsfoto.webblogg.se

svar: om du inte gillart, så läs inte min blogg ^^

SADIA SHAH

allt bra idag? kram! :)

bexollila.

så lite så :D

Anonym

Hejsan!

Hur mår du då? :)

MADDISENJ

Hoppas du får en fin fjärde advent

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. visst är dom? :D

söt!

sandra

sv: okej :D

neli

fin blogg du har tjejen =)

ssandra !

Hejsan. Jag har en liten fråga. Följer du mig via blogglovin?

M*

- /;

Hairlicious - hårsmycken & donuts

Hej! Ville bara kika in och tipsa dig om en grym tävling för alla bloggare vi på Hairlicious har just nu. Vi säljer hårdonuts och egendesignade hårsmycken och nu har du chansen att vinna ett utav dem genom att följa några enkla tävlingsregler.



Vi ser fram emot ditt bidrag, GOD JUL. ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: