by amanda

| Vardag

Tjolahopp! Slutade vid 11 idag, åt lunch och sedan åkte jag och Ulrika in till mariatorget. Vi har köpt en massa julklappar och är fortfarande på jakt efter fler. Har tagit en paus nu så sitter på ett konditori och fikar. Super mys! Ska möta Cecilia senare, har bowling träning vid 5. Hörs ikväll, pussar :) <3

Mli

Mumsigt :)

CASSANDRA - TÄVLING

ha en bra dag sötis :)

elinn

mysigt :)

Juuliakorecic

vill du ha ett iphone skal? rätt sida. Om inte du, tips om det i din blogg kanske ? Eller säg till polare.

Länken till tävlingen:

http://juuliakorecic.blogg.se/2011/december/lets-get-it-started.html#comment

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

görs?:De

bexollila.

allt bra idag ? :D

Hanna

Hej! Hur mår du idag? :)

Mm så gott det ser ut att vara på bilden, en sån go bakelse!! :D

Går du på bowling? :D

Kram//Hanna

Enya♥

Sv; Kulit, typ inget :D

Pia - Smilinggirls!

sv: Åh, tack så mycket! :)

Jaha okej, det där med rasterna lät ju mindre kul :/ men jag får åka dit och kolla nästa öppet hus, men det var jättesnällt av dig att kolla! :D

Patricia♔

Nu har jag tack och lov nästan köpt klart allt.

Cajsa

:P

allt bra med dig annars då?

Su

Skönt :)

Anna med A

ja :)

Emelie

Gick det bra på bowlingen? (:

jennifer / photography

Mysigt med fika!

Gott! :O

EMMAS!- julkalender i bloggen

mums :D

sv: tack :D kram

martina

sv; härligt! samma här :)

SAGA

Tack :D

Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"ra

Japp, för 150 kronor :)



Allt bra ?

kram

SADIA SHAH

svar: kul! imorgon ska jag och klassen ordna ett disco och sen slaggar vi hos min kompis :) vad gör du? kram!

emma härnqvist

mmm najs med cola!

Malin

Låter som en mysig dag! :)

Hehe okej :D



jag gör inte så mycket :) kram

Sandra

sv: jasså? vad trevligt ;)

vi ska ha fest hemma på lördag annars händer det inte så mycket, ska väll försöka hinna köpa klart alla julklappar :)

EmJo ' Flytta utomlands

gott :)



kram,

http://emjo.blogg.se

Emma<3

SV: Haft en bra dag? =)

Sophie' ♥

- yes :D

haft en bra torsdag? :) <3

Sandra

sv: jadå :) hoppas det blir kul i alla fall :D

får se! :) blir nog att shoppa dom sista julklapparna du då :D? kram

Sophie' ♥

- härligt :D

jodå min dag har varit bra :D <3

Sandra

Hejsan snygging, vilken bra och fin blogg du har.

tjänar du pengar på den ? Om inte, kika in här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment

verkligen jättelätt, jag har tjänat en heldel på ett litet tag!

Jätte lättförtjänta pengar! ha en bra dag! Puss!

Emma<3

SV: Ja den blev väldigt bra tillslut!<3 :D

Sandra

sv: haha ja visst är den :D

EMMAS!- julkalender i bloggen

hihi allt bra?:D

sv: haft en bra dag?

Daisyqueen

Fin blogg :)

Canan Zanyar <3

hej, hur ere med dig idag? :)) <3

BTW: nu när jag kollar på dina bilder så känner jag igen dig!

Såg dig för typ en månad sen på John Bauer gymnasium :))

ska du börja där eller?

Jag är helt säker på att de var duu?

Johanna

Svar : Hihi <3

hanna ♡

yesbox! :D

amanda [p h o t o]

sv: jaa, vad ska du ta och hitta på i dag? :D

Anna med A

Visst ör den :)

pygmepuffen

svar: okej, jag har lagt till dig nu, lägg till mig? :)

elsa!<3

samma här!:D

bexollila.

det är bra här med :D

du är snygg om ngn !

Lisa

Åhhh vad gott^!

bella

okeej, ska stax upp och dra mig iväg till skolan! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

Nu har jag tagit fram några som fick en länk i min blogg, kolla in om det var du! :)



hoppas jag att det är bra med dig annars!

CASSANDRA - TÄVLING

sv; tack :)

allt bra?

Cajsa

jo det är ok. själv?

marina

sv. tack för frågan :)

EmJo ' Flytta utomlands

tack gumman :)



Kram,

http://emjo.blogg.se

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

Sv: du är sööt:D

inte alls mycket dusj?:)

♫♪ Sandra T

gott! :)

ronja

mums ;-)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: