by amanda

| Vardag
Det blev aldrig någon mer uppdatering igår av någon andledning. Men var först på öppet hus på Klara södra gymnasium och därefter Påhlmans gymnasium. Det tog några timmar, handlade påvägen och sådär. När jag kom hem igen åt jag lunch och sen gick jag till centrum för att möta Frida. Det var meningen att hon skulle sova hos mig men det gick inte. Så vi tog en mys middag på pizza hut, hängde lite i stan, satt på ett café med hennes syster och runt 10 gick deras tåg hem. Jag åkte till Kärrtorp, hälsade på Julia, Elin och några snabbt och sen träffade jag Gustav. Vi pratade lite och sen gick jag hem. Hanna kom till mig, vi hälsade på Jacob. Och vad som hände resten av kvällen är fråga jag passar på. Hihi, idag har vi bara legat hemma och kollat på One tree hill. Hon drog vid 3, tog en dusch och sen åt jag lite med familjen och därefter blev det varm chocklad med lussebullar. Så mysigt! Nu ska jag kolla på One tree hill och sen fredagens avsnitt av idol. Puss&Kram

Sophie' ♥

- yes :D

tackar! :) <3

Cajsa

håller på och fixar med ett nytt inlägg. :) själv?

Nathalie Tegelstam

Sv; okii :)

marina

sv. :) allt bra ?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: haha, oj sorry skrev nog fel då :PP

tack! :)

♫♪ Sandra T

snygging!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: hihi :) görs?

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: ja eller hur, tack :D

va göru? :)

Sophie' ♥

haft en bra helg? :) <3

Cajsa

mysigt! :)

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: okej, va det kul på öppethus då? :P

Johanna

Svar : Hihi <3 :D

Caroline

sv, kul! nej jag har precis blivit klar med alla mina miljoner läxor vilket är väldigt skönt!

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: okej!

juliaa♥

sv: svarar på kommentarer och lyssnar på musik :)



Vad har du gjort idag då ?

cecilia

Sv: bara bra!! :D <3

johanna

sv: vet inte vad den heter.. hah ;)

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: har typ nyss vaknat från min tupplur, ^^

Anonym

sv. vad bra :) deet är okej med mig.

Anonym

sv: ja lite kanske, haha :D

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: ja jo :)

Cajsa

ska bli kul och se hur vännerna klarar sig som jurygrupp.. ^^

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: haha tack :D

Anonym

sv: samma här:)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :) jag läser bloggar m.m nu ^^

Vad händer imorgon då? :))



(glöm inte att skriva vem kommentaren är till eftersom vi är 4 som äger bloggen ^^)

Finnåkers största Hästblogg - Emelie

jarå det har jag haft! (:

juliaa-(hästblogg)

sv: varit i stallet och varit hemma :)



Vad ska du hitta på i morgon då ?

sofia

okejj :D

MICHAELA - FOTO

Allt bra med dig? :)

Caroline

sv, ja oh ja :)

Allt bra då?

Nathalie Tegelstam

Sv; Tack :)

cecilia

Sv: jaa, ska det bli skönt med jullov snart eller? ;)

Louice

Shaa följas via bloglovin?? ;-)

CASSANDRA

tävla om valfritt ett laptopskydd sötis :D

http://bruudar.blogg.se/2011/december/tavling-valj-valfritt-laptop-skydd-fran-lap-1.html#comment

Anonym

sv. :)

Saywoff - Celine

åh snygg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: