by amanda

| Vardag
Idag har skoldagen varit bra. Vi har hållt på med en teknik uppgift hela dagen så det har varit chill. Fick sluta lite tidigare, så gick hem. Tvättade håret, redigerade bilder och fixa och trixa med en video jag gjort som är till engelskan. Åt middag när papsen kommit hem och sedan drog jag ut.  Träffade Elin, Julia, Emelie, Matte och Putte. Dennis kom en stund också. Vi gjorde inte så mycket, har precis kommit hem. Svin kallt ute, nu ska jag ta mig en kopp te :)
Enya♥

Sv; Härligt! jo samma här :)

fanny jönsson

sv; Inte alls mycket, funderar på att sova snart :)

kram

LIENE

Skönt att sluta tidigare:)

Anna med A

teve :)

Enya♥

Sv; Härligt! :)

M*

- lugnt!

Enya♥

Sv; Händer imorgon då? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

söt du är :D

ronja

sv: tack :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja verkligen :D

Suss, ♥

sv: ja men ellerhur! helt okej att tjocka i sig massa då haha, så får man träna efteråt till sommarn då man igen tjockar i sig massa :D

ida - vardag och foto

sv: bara ta det lugnt och julpyssla :D

hanna ♡

tack så mycket! :)

Cajsa

allt bra annars?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; jag får se om jag köper något :D

Cajsa

jo tack det funkar. :P göres?

jennifer / photography

På så vis! Jag tvättar, hehe..

EMMAS!- julkalender i bloggen

okej nice :D fin bild.

ser på tv =) kram

Su

Skönt! :)

-Jaha, har du några planer inför julen? :D

jennifer / photography

Ja, verkligen! :-)

EMMAS!- julkalender i bloggen

hmm inget just nu bara massa dåligt :O kram

amanda [p h o t o]

Ville bara kika in och önska dig ett bra slut på dagen!

Su

-Vad kul du har! :D Jag brukar sitta hemma med min familj och ha myskväll, inte så roligt efter ett par gånger men ja, bättre än inget firande alls :))

Su

-Ja :D

jennifer / photography

Jag går linjen Estetik och media :-) du?

Su

-Visst är den ;)) Den är tagen från We❤it :))

Anna med A

tack :)

Cajsa

Vann du biobiljetten hos mig? ta reda på det här! :D http://cjssong.se/2011/december/vinnare-av-biobiljett-samt-ny-tavling.html#trackback

Vann du inte? Attans bananer i sådana fall! Men var gärna med i min nya tävling eller i någon av de tävlingar som fortfarande är igång. Du hittar dem högst upp i bloggen till vänster!

Lycka till! :D

Anna med A

vad göär du? :)

Anna med A

kollar teve :)

Cajsa

synd att du inte vann gumman! använde en slumpgenerator. :(

SADIA SHAH

SV: facebook och musik :) vad gör du imorgon då? kram :)

Cajsa

ja du...jag har precis avslutat en av alla tävlingar och ska nu ta och sova tänkte jag. :)

sv; svarar på kommentarer dudå? :D

jennifer / photography

Anderstorpsskolan :)

SAGA

Yees :)

Emma<3

SV: Tack!

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja! :)

JESSICA

kika in min blogg och ställ några frågor till frågestunden som avslutas på söndag! :)

Fin!

Sandra

Hejsan där sötnos!

Nu har jag en tävling där du kan vinna ett valfritt plagg för 3000 kr, och vem vill inte ha de lixom?!?

Kika in och anmäl dig, inget att förlora!

http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/vinn-valfritt-plagg-for-3000-.html#comment



KRAM på dig!

martina

hej!

är allt bra med dig idag? :)

hanna ♡

hihi, grymt! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag med :D

Carin

Vill du göra ett länkbyte snygging ? <3

elsa!

några planer för idag?:)

elsa!

Ja går på handboll:D

amanda [p h o t o]

sovit gott? / kram! :D

- Jacinta -

sv; fin bild, allt bra? :)

Anonym

sv: jo bara bra! :)



Kram!

/ http://Giggis.devote.se

EmJo ' Flytta utomlands

fin du är :)



Kram,

http://emjo.blogg.se

zirro.blogg.se

hej! jag har en ny blogg [http://zirro.blogg.se], min gamla blogg ---> http://maaliin.se! Om du vill, så kan vi följas via bloglovin igen :D lägg till mig så lägger jag till dig ^^

Angelina

sv: hehe tack :)

Hehe okej :D härligt!



jodå samma här :)



vad gör du då :D? kram

FlizanLizan

sv: feber, förskyld, svårt att andas pga att jag är så snorig och ont i huvudet :/

marina

sv. :)

Sandra

sv: aa :)

vad händer i helgen då?

♫♪ Sandra T

sötis! :)

carmen - foto & design

hej, fin blogg!

Sandra

Ja de e de :D

ksenia

snygg blogg!!

kika gärna in på min!



pussar från Ksenia.

http://kseniajernbom.blogg.se

Hoppas du får en härlig fredag!

Och att du mår bra idag? :)



Kram Linnea

Gud va snygg kropp du har! Avis!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: