by amanda

| Vardag
Idag funkar ingenting som jag vill. Är så j'vla irriterad, fml. Drog till gymmet efter skolan, kom hem duschade och åt middag. Har legat i soffan och glott på tv, inte haft ork med någonting annat. Nu chattar jag i allafall på facebook med folk och lyssnar på musik. Ska snart röra mig mot sängen, inte min kväll ikväll så bara onödigt att jag sitter här och spenderar tiden på ingenting. Har dessutom varit galet trött hela dagen så det är lika bra. Vi hörs imorgon när jag är på bättre humör!

we<3it
Caroline

sv, haha okej, vad gör du ? :)

elinn

jodå samma här :)

sv; Hehe (:

Anna med A

okej :D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej, jag kollar på film ;)

M*

Hoppas du haft en fin lucia!

fanny jönsson

sv; Blev detsamma för mig :)

Ha en toppen dag !

Amanda Matanovic ☆

Svar: Jo det är bara bra med mig :)

Vad händer idag?

bexollila.

najsigt de :D

Angelina

sv: jaha okej :)

enya

Sv; tack :) allt bra? :)

Malin

Igår fungerade inget som jag velade heller!

Så fin bild!

EMMAS!- julkalender i bloggen

toppen :) vad görs? :D kram

Su

Åhh, jag förstår dig. Vädret har också roll på hur vi mår :/ Hoppas att du mår bättre nu i alla fall.

-Haha, varsågod ;))

FlizanLizan

sv: härligt, nja e sjuk :/

Pia - Smilinggirls!

sv: Nej det finns ju inte överallt, men det är ju bra att du hittade det! :) Får se hur jag gör helt enkelt, du vet inte om DCC-gymnasiet är bra eller? :)

Emma<3

Hoppas att du vaknar upp på bättre humör imorn! :)

SV: Tack! =)

sv: haha, alltid! :D

CONVERSE

- Tack för frågan, svaren är upplagda nu :)

Usch, såna där dagar är allmänt störande, hoppas din dag blev bättre idag :)

Hanna

Hoppas att du känner dig pigare idag! :D

SV :)

Hoppas att du haft en bra dag annars då, :)

Kram//Hanna

bella

gör du ? :)

Sandra

- okej vad bra :)

Anonym

Fin header du har!

kram!



// http://Giggis.devote.se

Ronja [foto]

SV; Härligt att höra, jo det är bra med mig med! :)

Har du gjort designen själv?

ida - vardag och foto

sv; ska snart träna ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja super gott :D

sv; tack detsamma :)

Su

-Haha, varsågod ;))

Pia - Smilinggirls!

sv: Jaha okej.. Vad snällt av dig! Klart du kan få fråga om du vill, men du behöver inte bara för mig skull! :)

Su

-Lyssnar på Coldplay-fix you :) själv? :D

fanny jönsson

sv; Vad gör du ? :)

Anonym

sv: det var så lite så! hur har din dag varit? :)



kram!



// http://giggis.devote.se

jennifer / photography

Hej på dig! Haft en bra dag? :-)

emma härnqvist

jobbigt! och tack, hoppas att du får en mysig kväll idag istället!

EmJo ' Flytta utomlands

stämmer in så jäääääävla bra på mig, bilden alltså!

Ronja [foto]

Sv; Tack! ;) Okej, ja jag har gjort min design själv!

MyzaaN

får hoppas du får bättre humör i morgon då;)

CONVERSE

- Tack tack :)

Vad gör du?

Hej! :D allt bra ikväll :)? kram

sv: Jamen visst! den är grym :D

allt bra idag då ? :)

- Jacinta -

sv; jadå :)

vad görs?

Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"ra

Jag håller på och plockar lite här hemma innan jag ska sätta mig och fixa en uppdatering av designen som jag ska lägga in på nya bloggen ♥



Vad gör du?



Har du något bra namnförslag till nya bloggen? Den som kommer på det vinnande bidraget vinner en veckas länkning i bloggen ♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. men skönt att du har snö någonstans iaf! :)

Cajsa

Eller hur!? ^^

ida - vardag och foto

sv: några planer för helgen? ;)

Lisa

Älskar bilden!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: