by amanda

| Vardag

Tjenare! Mobil bloggar nu dåra. Började dagen med varm choklad och lussebullar med pappa framför lucia på tv. Sedan blev det att kolla på 2ornas lucia tåg, nu är vi påväg till lunchen. Efter skolan blir gymmet och plugga. Pössen ;)

ida - vardag och foto

allt bra idag? :)

LIENE

Skönt att starta morgonen med lussebullar och sällskap av pappa:)

Mli

Hihi så startade jag med:)

Patricia♔

Mysigt med lucia:)



Anonym

Var gärna med och tävla om en freebra, smycken och en produkt från Victoria's Secret.



http://patriciac.blogg.se/2011/december/vinn-en-freebra-lotion-eller-body-mist-fran.html

VEM?

var dom söta? ^^

MICHAELA - FOTO

sv: okej, jo samma :)

Allt bra med dig idag?

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

Anna med A

Det är inte ditt ansvar :) Om jag behöver hjälp så säger jag till.



Hur går i din jakt på rätt gymnasium? :)

Su

Kul! Ha det bra :)

Snygg blogg btw. :))

sv; Tack, din också (:

Malin

Åh va gott de lät:)

Cajsa

Mm jo..

Emma<3

Låter som en jätte mysig lucia dag! :)

Sv: Ja otroligt gott, synd att det är så onyttigt! ;)

Mysigt med luciatåg :)

Sophie' ♥

- såg det :) <3

fanny jönsson

sv; Något speciellt du ska hitta på ikväll ? :)

kram

Lisa

sv; ja det har dem verkligen:D

elinn

så lite :) haft en bra dag?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

mysigt med lucia!

SADIA SHAH

sv: själv har jag bara vart hemma :) vad gör du då? kram!

bella

söt bild :)

sv: yes! :)

FASHIONSEA

Nu ät tävlingen avslutat! Gå in och se om det var du som vann!

Om inte så har jag nu igång en ny tävling där man kan vinna ett presentkort värt 150 kr!



http://fashionsea.blogg.se/

Sandra

- Jo min helg var awesome :) din då?

ida - vardag och foto

sv: jo,det är bra :)

vad gör du? =)

LIENE

Ha en trevlig kväll:)

sv; aa :)

amanda

Fler besökare? :)



Det här är ett superbra och effektivt sätt att få det :):



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Paam97



Många kramar Amanda

Mli

Hoppas din lucia var bra :)

hanna ♡

okej :)

Cajsa

hehe jo men eller hur!? ^^

Anna

Fin blogg amanda :D

SAGA

Ja :D

- Jacinta -

hej! Fin blogg, allt bra? :) <3

Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"ra

Jag har spenderat dagen med praktik, fotografafering och syskonmys ♥



Vad gör du?

KramJag har spenderat dagen med praktik, fotografafering och syskonmys ♥



Vad gör du?

Kram

alexandra | fotoblogg

söt tjej :)

Fuck you barbie

http://fykkno.blogg.se

nora norgren

Fin blogg! :)

ronja

fin! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: