by amanda

| Vardag
Efter förra inlägget jag skrev åkte jag och Hanna till gymmet. Kändes bra att vara där igen, var ju ett tag sedan. Måste åka dit oftare! Sen drog jag hem, duschade och åt middag. Åkte snabbt till mamma och hämtade grejer och nu är jag och pappa hemma igen och ska julbaka. Bloggar nog mer senare. Pussar ♥

Bild från sommaren 2010
Cajsa

ska ta och spela lite gitarr nu. :) kramis så länge söt!

ronja

sv: tack :D

söting!

emma

sv; okej vad härligt :) jadu, en massa pluggandes, fika, jobba, träffa pojkvännen å så :) hoppas på en fest till helgen oxå så det blir lite mer att se fram emot den här veckan iaf!

Johanna Rise

Veckans blogg är nu utsedd! För att kolla om det blev du så kolla in här: http://juwie.blogg.se/2011/december/vinnaren-av-veckans-blogg-v50.html#comment



Om det inte blev du så kan du alltid anmäla dig igen! Kram!

SAGA

Yes :D

julia

fin header du har, gillar bilderna :)

hanna ♡

ja, jag med :D

Sophie' ♥

- eller inte.. du är! <3

Matilda

Hej! Nu har jag fototävling på min blogg!:D Det skulle vara jättekul om du ville vara med och delta!

Direktlänk: http://tildagrubb.blogg.se/2011/december/fototavling.html#comment

Kram!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: bra förslag! :)

tack <3

fanny jönsson

sv; ja visst kan vi göra det, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

kram

linnea holmdén (hobbyfotograf)

allt bra med dig??

SOFIA

Tack för din värmande kommentar fina du! De uppskattas till tusen! Hoppas du kikar tillbaka och stannar! Ha en underbar kväll! KRAM

Cajsa

fick inte till D#m. :P

Sophie' ♥

- ja :)

btw.. kanske har frågat detta, men har du instagram? :) <3

Malin

Skönt med gym:)

Emma<3

Härligt! Jag måste och se till att komma iväg och träna ngn dag!

Sv: Det e nice, jag gillar också all musik! :)

Cajsa

god natt!

Pia - Smilinggirls!

sv: Hahah, jag dog nyss! För oss tar det ca 3timmar, en sträcka ;) men förstår att du tycker att det är långt om du har så nära nu :)

kalle

fina bilder du tar och vad söt du är :)

Pia - Smilinggirls!

sv: Okej :)

Haha nej, det är inget någon gör sådär jättegärna kanske. Men lisa och matilda vill gå där väldigt gärna (om dom nu väljer det) så då klarar dom nog det! :) jag däremot får se vad som händer! :)

Pia - Smilinggirls!

sv: Som sagt så var jag mest där för sällskap, men jag vill gå typ hotell & turism nånstans i stockholm. Kommer få åka minst 2 timmar då med, men iaf :)

MADDISENJ

Hoppas du får sova gott i natt

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

sv: tack! :)

allt bra?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte mycket, bara vart i skolan. du då? :)

bella

hejj det var längesen, allt brA? :D

Johanna

Svar : Tack gullunge <3

bella

gött, jo det är bra med mig ! :)

Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Använder inte det, mn kan följa dig i alla fall :)



Jag ska snart göra iordning varma mackor och hallonsmoothie som jag och hjärtat ska äta när han kommer hem från jobbet :)



Vad blev det för julbak?

Kram

Emma

att du inte får följa med utomlands :O



kram

http://emjo.blogg.se

Cajsa

fan jag kan itne sova.. :P

Emma<3

Sv: Ja hehe ;D

Ska du göra ngt särskilt imon efter skolan då? =)

sv: härligt! :) bra med mig!

Sophie' ♥

- okej :)

jag följer dig nu så följ mig om du vill :D heter sophiefush där :) <3

Suss, ♥

har tänkt börja gymma efter jul och nyår, fan vad man ska bli av med fettet man får nu när man äter som en gris hahaha vilket jag kommer göra på julen!:D



sv: så sant så sant! jo min helg var bra den med, chill som fan! :)

hanna ♡

gör det då, vad stoppar dig? :D

fanny jönsson

sv; Nu har jag lagt till dig med :)

Ha en bra dag !

kram

Amanda Matanovic ☆

Godmorgon, allt bra med dig idag? :D



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

sashafierce

heey snygging gå gärna in på min blogg ! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. mysigt! :)

linnea holmdén (hobbyfotograf)

- allt är bra med mig , jag följer redan dig :) men lägg gärna till mig

Angelina

vad bakade ni för något då? :)

bexollila.

låten är äckligt grym hahah !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: