by amanda

| Vardag
Imorse när klockan ringde hade jag ont i magen. Så jag valde att stanna hemma ifrån skolan. Gick upp några timmar senare och har inte gjort någonting sedan dess. Druckit te och kollat på Glee. Ska snart börja packa lite eftersom jag åker till pappa ikväll. Han pratade om att vi skulle julbaka också så hoppas på att det blir av. En stor fördel med att ha skiljda föräldrar, man får göra det mysiga två gånger ! Men bloggar mer senare :)

Fler bilder på mina fina vänner från Julias födelsedag ♥




♫♪ Sandra T

ha en bra vecka! :)

bexollila.

nemen tack så mkt :D

Tette

Härligt att höra! :> Jodå det duger väl ^^

Gött. Gjorde du något kul då?

bexollila.

var gärna med i dagens blogg :D

Anna med A

Tack tjejen, det blir bättre med tiden men någon gång måste det bli bättre annars får man väl skapa ett slut själv.

bexollila.

hahaha fan vad gulligt svar !

bexollila.

nehe ;) vf ine det då ?

bexollila.

haha nedu, men dom kanske gillar din en vacker dag med ;=)

Anna med A

Men det är så svårt att förklara hur mitt liv ser ut till andra för att det är så komplicerat och så invecklat. Ibland vill jag det men jag orkar inte försöka få någon att förstå

bexollila.

hahaha okej ;)

men nene, du bestämmer sj :D ska ju inte tvinga dej haha sånna människor vet jag själv är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JOBBIGA ! hahahah ^^

bexollila.

aldrig inne där hahaha :$

elinn

tack! ha en bra måndag :D

Anna med A

Jag gör det då och då men jag känner att det inte ger så jätte mycket för att jag har så svårt att öppna mig på riktigt liksom.

Tette

Jo precis i helgen ;D

Mli

Ni verka ha kul :D

Ronja [foto]

Finfin blogg! :D Allt bra?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

Saywoff - Celine

firar dina skilda föräldrar julafton ihop? :)



Svar: haha ja vem vill inte liksom! :)

LIENE

Julbaka låter bra:D

emma

hoppas du haft en bra dag! :D

allt bra med dig idag? :)

Hanna

Heej, fina bilder, hihi :)

Hoppas att du mår bättre snart då! Mysigt med julbakning! :D

Kram//Hanna

CONVERSE

- Det ska jag göra :D

Jasmin

Hejsan var gärna med på min "vardagens blogg" tävling. Där jag utser vinnaren på fredag! :)

---> http://jaasses.webblogg.se/2011/december/tjejna-tjejna.html#comment (länken till tävlingen)



Lycka till!

Cajsa

jo tack det är bra med mig. göres?

Cajsa

btw, härliga bilder.. ^^

fanny

Charmiga bilder:D



Kram kram<3

MADDISENJ

härliga bilder :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja men precis, dom sa att det stog i tidningen för ett tag sen. men pappa läser alltid tingingen och då måste det bara vart någon liten notis eller något :P

Emma

vad elakt :o varför?



kram

http://emjo.blogg.se

Pia - Smilinggirls!

sv: Okej, vad kul! :D

Vilken linje vill du gå på då? :)

emma

sv; jaa med mig är det väl helt okej iaf :)

händer det nåt kul i veckan för din del då? :)

elsa!

åå det låter mysigt:D

Ska snart på träning:<3

Mariie

sv; yäs:)



Var gärna med i veckans blogg ^^

http://mmaolii.blogg.se/2011/december/mondayyy-d-obs-kommentera-over-ska-det-st.html#comment

Cajsa

inte mycke..:P degar bara

CONVERSE

Ställ gärna en fråga i min frågestund ;)

emma härnqvist

så sött :)

emma härnqvist

eller snarare skojigt :)

Sophie' ♥

- okej :) <3

SADIA SHAH

sv: sitter hemma och myser :) vad gör du imorgon? det är ju lucia :)

Mli

Hoppas magen mår bättre nu då :)

Pia - Smilinggirls!

sv: Okej :D Jag vet inte vad jag vill gå, men mina vänner som funderar på samma som dig vill gå estet-media! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Fin blogg och fina bilder du har!

Vad gör du en kväll som denna ?

Kram

fanny jönsson

snygga brudar ! :D

CAISA KÄLLGREN

hoppas du får en god jul! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: