by amanda

| Vardag

Imorse gick jag upp klockan 8, ja den sved! Blev hämtad av Cecilia och hennes familj strax över 9. Vi skulle vara i Högdalens bowling palatz 9.20 Tävlingen satte igång runt 10. Det gick bra idag, jag kom över 100 varje gång och det är faktiskt inte alltid som jag gör det, pinsamt. En serie gick väldigt bra så jag är nöjd över min insats. Kom hem för ett tag sedan och chattar med lite folk på facebook. Ska sätta på ett avsnitt Desperate housewives nu. Ha en bra tredje advent!
emma

sv; okej trevligttrevligt :D varit inne i stan hela dagen :)

emma

sv; köpt lite småsaker och en present :D

Cajsa

tv! :P

fin bild :)

HANNA

sv: låter bra! var med en kompis :)

Anna med A

åk själv då? :)



jag kollar på film :)

Anna med A

hha okej :)

någon som går på 5an :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaaa, super mysigt :D

SADIA SHAH

fin blogg! vad gör du? kram :)

sv; varsågod

Cajsa

hehe... ^^

åh, det är så skönt att vara tillbaka på bloggen. :) en hel vecka har jag varit lika aktiv som tidigare igen. :)

hehe okej :D vad kul!



ne inte mycket alls :) kram

Beatrice Jakobsson (foto)

söt du är!

MADDISENJ

Housewives är bra :D

sv; tackar :)

Cajsa

jag har haft bloggpauser som jag inte ens har varit berädd på själv att ha.. ^^

MADDISENJ

tack så mycket. vad gör du denna söndag?

Anna med A

ja(:

Anna med A

hihi ja :)

Cajsa

äsch. :P

Sophie' ♥

söt bild :) <3

Cajsa

ja då...håller bara på att bli riktigt förkyld...det känns i bihålorna :/

Sophie' ♥

- så lite så <3

Jaa! Jag älskar skorna :D:D:D:D:D hoppas dom kommer snart! ;D kram

Saywoff - Celine

kul att tävla i bowling! :)

Anna med A

haha :) vilken är din favorit restaurant?

M*

Glad tredje advent ♥

Anna med A

okej :)

jag älskar grekisk mat, det är helt underbart haha :)

Cajsa

jag tror nog att jag överlever.. ^^

CONVERSE

Gulli bild :)



- Okej, jag gör inte mycket haha.

Cajsa

hehe.. ^^

Anna med A

vad gör du?`:)

P A W O L I N A

Hjälp mig att hitta på förslag med bloggnamn till min och tvillingens nya blogg!



http://pawolinas.blogg.se/2011/december/ny-blogg.html#comment

Jaa båda är mina snart! :D hiih

Sophie' ♥

- vara me grannen, ringa min lärare haha :)

själv då? :D <3

Cajsa

haha eller hur!? ^^

Jag gillar också det :D kul att vet sånt om folk :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: