by amanda

| Vardag


Planerna ändrades, istället för att träffa Johanna mötte jag Jair. Vi tog en promenad och sedan blev det fika på Wayne's Coffee i Medis. Tog en till promenad efter det. Åkte runt med tunnelbanan för att planerna vi hade var osäkra. Till slut åkte vi i allafall till Kärrtorp och träffade bland annat Annie, Julia, Elin, Olivia, Ivar, Hanna, Emelie, Frida, Linn, Joanna o.s.v Vi gjorde inget speciellt, gick typ runt. Drog hem ganska tidigt för att det var så galet kallt. Har sedan dess ätit och pratat med Cecilia och Elliot i telefon. Nu ska jag sjunga så högt att hela huset vaknar. Så jävla niiiice

hehe okej :) kul!



jag har varit med min pojkvän :)

HANNA

sv: hiih tack så mycket :D vad gör du ikväll?

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej! :D Var gärna med hos mig och tävla!

http://adaras.se/2011/december/lucka-9-vinn-nagellacket-zinfandel-fran-isad.html#comment



ALLT du behöver göra är att kommentera! :) Du hittar även tävlingar om Zumba fitness, presentkort, underkläder, album, spalampor, nödlampor, klacksparare och iphone-skal i min tävlingskategori. Flera tävlingar avslutas i helgen så passa på! :D

http://adaras.se/category/tavlingar.html



P.S Ursäktar om du inte vill ha tävlingstips! <3

Emma<3

Ja usch, riktigt jävla galet kallt ute idag! :/

Sv: Toppen här med!

Hoppas att din lördag varit rolig!

emma

allt bra med dig? hoppas du har en grym lördagskväll :D

jennifer

sv: haha ellerhur ;)

vilken är din favorit skräck-film?

Sophie' ♥

- så lite så, haft en bra dag? <3

BELLZOR :D

gud va fina bilder du har i headern! :)

Arvid

Taack :) du gillar oxå att fota förstår jag :)

marina

sv. tack så mycket :)

Malva

- Så lite så!! :)

emma

sv; okej härligt : jadå med mig är det bara bra! händer idag ? :)

Enya♥

Sv; jao! :)

Saywoff - Celine

mysigt att fika! :)

Cajsa

god morgon! :D

Sophie' ♥

- va bra :D

jadå gårdagen var helt okej :) <3

hanna ♡

tack så mycket! :D

Caroline

sv; visst var hon? Helt kär i rösten :D

Hej! :) Allt bra?



Jag har en tävling i min blogg ( vinn ett par snygga trosor ) Det enda du behöver göra är att GILLA dom på facebook? och kommentera jag är med i bloggen bra va? :D Kram

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vill du ha en grön jul?

Cajsa

hejsan! allt bra?

Sophie' ♥

- tack sötnos! <3

Jaa! :D visst är det snyggt med det trycket på kläder? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaha :)

ronja

sv: tack :D

hihi :D vad gör du då finis ? :D

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja men det är mysigt! :)

Cajsa

helt ok med mig. trött.. :P göres?

Anna med A

Ja :)

Anna med A

Ja :)

Anna med A

vad gör du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. nej det är sant :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: