by amanda

| Vardag

we<3it

Vad kan jag säga om denna dag? Att det är halt som fan och att vi har haft seeega lektioner. När jag slutade åkte jag in till Gullmarsplan. Mötte Cecilia och vi åkte till bowling hallen. Kom väldigt tidigt så vi satt och åt plus pratade. Träningen var helt okej, försökte träna bort mitt back som det kallas men det är sjukt svårt. Sen hämtade mamma oss. Jag åt middag och duschade när jag väl kom hem. Har bara chattat med folk på facebook sedan dess och lyssnat på musik. Ska snart börja fixa håret så det inte är hel knasigt imorgon. Hoppas ni haft en bra dag !
Caroline

sv; skönt o hörs :) jo det är bra!

juliaa

sv: skolan :)



Vad gör du ?

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: ja eller hur! :D

va göru? :)

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: ja! :)

EMMAS!- julkalender i bloggen

aa jag har sett den typ 10 gånger haha den är typ alltid på tv x) kram

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: ska kolla på film nu innan läggdags ^^

TITITITINA

älskar weheartit ^^

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: en prinsessas dagbok :D

Sophie' ♥

- sovit och kolla på tv xD

själv då? :D <3

EMMAS!- julkalender i bloggen

låter som en bra dag =)

hanna ♡

haft en bra dag idag? :d

emma härnqvist

men å så lyxigt att alltid sluta så tidigt.. hinner aldrig ifrån innan kl 17. men så är det när man är "vuxen" :) hoppas att du får en toppenfredag imorgon!

Johanna Rise

sv: Vad har du gjort idag då? :D kram!

Johanna

Svar : Jaaa jag vet :O <3

juliaa

sv: nyss vaknat!



Vad ska du göra idag då ? :)

Amanda Matanovic ☆

godmorgon, allt bra med dig idag? :D

elsa!

japp:)<3

Anonym

sv: ja de är nästan läskigt:P

Malin

Godmorgon! Fin bild, finns så fina bilder där:) kul med träning!

Cajsa

jag svarar på kommentarer och ska snart hem på lunch. :P

Lisa

så lite så:D

Patricia♡

Hoppas att du får en fin helg:)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja :D

Arvid

Härligt jag ska oxå köpa julklappar :)

Tette

Hejsan, hoppas allt är bra. Är du taggad för helgen? :>

Kram

Hej :) allt bra idag :)? kram

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv; tack:D!

Annie

Riktigt fina bilder du tar :D Älskar designen också ;D

Beatrice Jakobsson

sv: förstår :D!

thaipinnen

sv; nu är kvällens bloggar uppe, kika in och kolla om du blev en av dom, om inte så finns det en ny chans igen :)

Max L

ditt hår är aldrig knasigt



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: