You'll never find someone like me

| Djupt

Johanna

Svar : Hihi :) Vad gör du? <3

E m e l i e

sv: ja :)

MELI

sv: Hihi :D:D

EMMAS

hihi tack :D

elsa

sV: låter härligt! jora jag mår fint jag med.

händer ikväll? :D



KRAM!

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om ett smycke från min webbshop:) <3

bella

jag med :D

elinochamanda

allt bra idag ? :)

Anonym

sv; Minns inte :).

anna

sV: åh va kul :D



ne ja kommer knappt ihåg vad ja gjorde igår >.<

wilmaaa

tackar!:)

Jessica

Tack så jättemycket :D!

Johanna

Svar : Najs, samma här faktiskt :D <3

Cajsa

nej precis! det är därför jag vill att skolorna ska börja någon gång så att hon kan gå tillbaka till sin skitvardag där hon inte själv verkar bli behandlad speciellt bra i och för sig...

sanashaba'

sv; ha en fin kväll!(:

Josefin

Kika in och titta om det var du som vann utlottningen av ett valfritt smycke!

Om det inte var du kan du kika in på denna tävling där du kan vinna en valfri vara http://reloadmee.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-gniztra.html#comment

EMMAS!

fint hår :D

Merima♥

Fin blogg:D

Mikaela

Hej! :D

Jättefin blogg! :)

you make me smile

Fin bild :)

Cajsa

hihi nej! ^^ och med lite tuuuuur börjar hon redan på måndag! håller tummarna för det!

Lisa Radojewska

sv; låter kanon! de är bra här! :D

gjort idag?<3

Ber om ursäkt för sent svar!

Johanna

Svar : Tack så mycket gumman :)

wilmaaa

vad gör du?<3

JOHANNA & LANA

Hallå där!

Nu kör vi igång med veckans blogg igen, och vi skulle tycka det var jättekul om just DU var med! För att tävla, läs mer här: http://johannesoilir.blogg.se/2011/august/var-med-och-tavla-i.html

Kram Johanna & Lana! ♥

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är tävlingen om lösögonfransarna avslutad:) Kika in här om det blev du som vann här under:

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinn-valfria-losogonfransar.html



Nu är det så att jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt smycke från min webbshop! Det vore jättekul om du var med :)

Du hittar tävlingen på länken här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-2.html

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D!

Helena

Brukar läsa din blogg men är lite dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: de va supergott :D

emma

GodmorGON :) allt bra idag?

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra??:D



KRAM

Mikaela

sv; ingen orsak :D hahah :)

Merima♥

SV: varsegod och tackii ^^

gör du?

anna

sV: tack :)



händer idag då?

toves träningsblogg

lustig bild

EMMAS!

aaw tack :D

sanashaba'

sv; allt bra idag då?(:

elsa

Sv: okej, låter helmysigt! nej ska inte göra så mycket mer än att fortsätta med målningen av huset :)



KRAM!

Malin ♡

Så lite så du ! :)

Johanna

Svar : Hihi <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: