When I wake up I want to see you next to me

| Djupt

Vart på en ö och badat o solat! Du då?:D

Anonym

förkyld :S

Cajsa

göres?

Anna med A

samma här :)

MELI

sv: Taack :D

VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-2.html

EMMAS

gillar bilden :)

ronja

ärre du på bilden? snygg mage och snygga byxor :o

sofia

aadåå! :D <3

Tuss

Fin header :)

bsspencer

Sjukt snygga jeans. Vart kommer dom ifrån ? :)

MADDES

Nu är vinnarna av dagens blogg uppe, gå in och se om det var du som vann :)

Emmy Asklöf

sv; Vad bra! Samma här. :)

Kram

anna

sv: haft en bra dag då?

Emmy Asklöf

Kul att du är med i Dagens Blogg hos mig! :D

http://emmyasklof.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-1.html

Allt bra idag?

Kram

tanya (:

sv: men vinter är helt ok :) fin mage! ♥

johanna

Sv; Tack så mycket :)!

beccis

vad tycker du om min outfit idag (tisdag)?

Marie Hanna Nyberg

sv: jeppp! :D

Tova

varsigooo :P <3

Nathalie Nyrén

Så lite så!

Angelica

Ja, sov gott och dröm sött

Johanna

Svar : Hihi. Vad gör du då finis? :)

Josefine Andersson

julia spelet? amen det är bra äre hahahh :D!

jr

Okej vad bra! Yackar;)

sanashaba'

sv; härligt! Jo det är bra med mej oxå!(:

Foton av Emma

Jag med!:D

Mynnie

ja verkligen blir så trött på det :S om man inte hinner läsa inlägget kan manläsa en bit in på det

Cajsa

typ inget, precis vaknat. :P

Ja, okej skojigt ! ;D

FlizanLizan

sv: den e sjukt bra :D

Guevacci - Blog of Awesomeness!

haha jag menar bröd såklart ;)haha

Jossan

bra bilder du tar!! vad tycker du om dessa små systemkameror som är ganska nya? funderar på att köpa en men vet inte :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: