by amanda

| Vardag


Oj vad snygg !

Mötte Jair runt halv 6. Vi åkte till Slussen och vidare till Tacobar. Mumsigt, skön kille det där ;) Drog hem efteråt, duschade och nu hjälper jag mammisen med sin nya mobil. Ska dricka lite te, lyssna på bra musik och bara ta det lugnt tills det är dags för att gå och lägga sig. Börjar 9 imorgon. Puss&Kram
Anonym

haha jo det har du ju visste! men jag vågar inte göra nått byte än för jag inte har så många som läser. men ska ha tävling om rila-mössor snart då kan vi nog snacka. följ med bloglovin! :)

Jasmine

svar: Du behöver inte skriva motivering om du inte vill, lottar ju ändå ut vinnaren :) Kram

Josefine Andersson

nä okej haha :)!

caroline

sv: så lite :) allt bra?

Johanna

Svar : Tack :D Allt bra med dig idag sötis? <3

♫♪ Sandra T

eller hur :)

Anonym

har redan dig :D

sandra

sv: tack :)

caroline

sv: yes det har jag! :D

caroline

sv: kände för att byta från devote ett tag ;)

Anonym

grymt! får höras om ett länkbyte men nu lär du hålla ögonen öppna för jag kommer lotta ut en mössa från rila.se :)

sandra

sv: hehe allt bra med dig? :)

Johanna

Svar : Hehe det är bra här också ;) <3

caroline

sv: ja på nått sätt, men gillar devote oxå :D

sandra

sv: härligt och höra :)

Jasmine

Vad roligt att du är med, och lycka till! :D Kram

Johanna

Svar : Hehe japp :D

sv: :)

Johanna

Svar : Taaack :)

Cajsa

allt bra?

Cajsa

helt ok med lilla mig. :)

Cajsa

la upp en film igår. :)

sv: jag med :)

Anna med A

okej :D

Cajsa

http://cjssong.blogg.se/2011/august/lagenheten-ar-klar.html#comment

sv: :)

Anna med A

ja :D

bella

om du vill få en bättre chans kan du göra det om du inte vill så gör det inte :)

Johanna

Svar : Hihi godnatt <3

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

nu är denna helgen svald :D blev den godkänd ? :)

Angelica

Ja alla är super läckra

dite

allt bra?

följa varandra via bloglovin? :)

Blerina MUQA

tack söta du! :) haft en toppenhelg? :D

flickaneemeliie

sv: konstigt.. jag har ju lagt till dig :o Okej :) men vad har du för profilbild då? :)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: TACK SNYGGING :D

BitterFittan

Tjoohooo!

Kolla in min blogg vettja! =D

Ha en bra dag!

Tjipp!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaaa :D



du är så söt!

LIENE

Fin är du ju:)

M A R I A~ Make cupcakes not war~

- trevligt^^

kommit hem från sthlm :)

sofie schilcher ulwencreutz

Hejdär gullet, jag har frågestund nu, ställa en fråga kankse ?

Om vad som helst.

Har du kankse ngt problem som du vill ha lite hjälp/råd/tips om så skriv det, man får vara anonym om du har ngt sånt att skriva

annars skriv med din blogg.

vad som helst ! :')



hoppas du gör't. kram på dig & hoppas du mår bra ! MVH Sofie S. Ulwencreutz



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: