hiss&diss

| hiss/diss

- Höstkläder
Jag ser verkligen fram emot alla mysiga höstkläder som kommer att komma. Alla härliga, sköna koftor, speciellt stickade. Har några stycken, men vill ha fler. Höstshoppingen är ju underbar!
- Comeback
När skolan börjar igen blir det back to normal. Jag ser fram emot att träffa alla vänner jag inte träffat under sommaren, även om det innebär att skolan börjar.
- Bowlingen
Jag älskar att bowla och tycker verkligen att det är kul! Att träningarna börjar på torsdag igen är ju pricken över i:t! Med mina nya grejer så hoppas jag på en bra termin och att det går bra för mig. I slutet av förra terminen gick det ju inte speciellt bra, lite fram och tillbaks. Så nu får ni önska mig lycka till!

lånad från google


- Skola
Precis som de flesta som ska tillbaks till skolan dissar jag det. Jag vill verkligen inte tillbaks. Jag ser inte ett dugg fram emot allt plugg som ligger framför mig, gymnasieval och allting. Jag vet ingenting om vad jag vill bli, ååh!
- Sommarlov
Precis som jag skrev tidigare så har jag haft ett underbart sommarlov! Det sista jag vill är att det ska ta slut.
- Sönderspelade låtar
Jag måste bara dissa att jag alltid spelar sönder låtar! När det blir brist på låtar spelar man den man gillar så mycket att den blir sönderspelad, när det kommer någon ny är det den enda bra så då spelar man sönder den  och så fortsätter det. Det suger ! ;D Någon som fattade btw?

lånad från google
JännyElizabeth

allt bra med dig? :)

kram

bella

vad har du gjort idag da? :)

Blerina MUQA

några planer för imorgon (idag)?

joanna

fin blogg! :)

Blerina MUQA

jag har ingen blekaste aning.. Får ta dagen som den kommer :) Jag ska sitta uppe hela natten så jag somnar tidigt imorgon.. Så jag tror inte jag kommer hitta på något speciellt :)

JännyElizabeth

härligt att höra!

med mig är der bara bra :)

Amelie och Malin

Nice blogg :)

kram

jessicaa

sv: ja:D

jag spelar också sönder låtarna, precis som du, blir galen!

går du i bowling?:D

jessicaa

sv: ja:D

fett coolt!

Kaffehörnan

Hej

De blir rolig och höra vad alla gjort under sommaren

Blerina MUQA

haha jag kommer inte vilja vakna sen :(

Blerina MUQA

hahahaha :) äsch då.. kom precis på att all chips är slut hemma.. så måste röra mig ner till affären så fort den öppnar :)

yo

jo det är bara bra:)

Kaffehörnan

Jaså du e natt tjej

Jag ligger i sängen

Kaffehörnan

Ja mkt

Kom o tänka på

Ett två tre sen smäller de

Du skrev one tree

Blerina MUQA

njaa.. de öppnar vid 7 så det är... 5 och en halvtimma kvar! :) Klarar mig nog tills dess haha =)

bella

okeej, rolig dag :)

wilmaaa

oki, är med kompis ska se skräckfilm sjdå:)

Aya badawi- Sweet 18! ♥

Hoppas du hade en fin dag! :D

Godnatt!♥

Sara - F O T O

Härlig blogg! Kolla gärna in min fotoblogg, och kommentera förstås ;)

anna

sV: okej ska försöka förklara detta med :D



de står ju normal om du kollar i den rutan som du får upp när du lägger ut texten byt till : overlay och ibland fungerar även differecense annars kan du bara ändra fade :)

ella

- jao! :D

okej, svarar på lite kommentarer ;p

kramar!

LINDAVIOLA!

sv; JA :D.

' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

haha hur kan du hissa höstkläderna blä :(

claramaja

Ja, den är väldigt fin.

Sophie'

god morgon :)

hur mår du idag? :) <3

Anonym

Godmorgon söta hoppas att du får en fin dag, själv så börjar jag jobba idag efter mina 8 dagars ledighet.. blää

MyzaaN

kul med hiss & diss

toves träningsblogg

hej!



jo tack bara fin fint men lite trött.

händer det någe skoj i veckan kanske?

a' photography ♥

anmäl dig gärna till dagens blogg! http://amandape.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment

Amanda

fin blogg :) gör du?

jessicaa

sv: jo det gör jag väll, när det går bra! är helt värdelös:)

Cajsa

god morgon! allt väl?

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

hej allt bra? :)!

Anna med A

jaha okej :)

Amanda Jonsson

Jag har en ny design på bloggen, kika gärna in och säg vad du tycker :')

Zami

sv: Jag kan gå ut nära hemmet och så. men om jag ska åka in till stan är det massor jag går igenom innan och är rädd och jätte orolig och så

josefine

okej. Allt är bra :)

Vad ska du göra idag ?

you make me smile

Tack så mycket :)

amanda

hoppas allt är bra med dig idag :)

Anonym ♥[FOTO]

Var gärna med i min Dagens blogg tävling där du har chans att synas för mina 200-500 besökaren! det tar bara 1 minut att kommentera, om du gör det så är du bara så bäst! Var med ♥



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/august/dagens-bloggar-ny-omgang-168-2011.html



/Lisa♥

Max Larsson

Jag ska försöka få dig att bli en bra bowlingspelare det ska du se ;) du blir provs en dag ;)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jag tycker bara det är kul att bowla när jag leder, vilket är aldrig,, haha



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: