Take care of your time

| Djupt

Sophie'

- yes :D

hur mår du idag sötis? :D <3

sofia

aadåå :) <3

'

synd, vad ska du hitta på för skoj då? :)

anna

sv: najs de ja svarar på kommentarer som en idiot :P

Anna med A

vad gör du?

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Nu lottar jag ut äkta fjäder extensions på min blogg, var gärna med :D

GUEVACCI

härligt, det är toppen med mig :) händer denna fredag? kram

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; DET HÄR ÄR ETT SVAR PÅ GAMMAL KOMMENTAR SOM SKICKADES I JULI: förlåt!

nu är det snart skoldags och jag känner att bloggen kan tjuvstarta lite efter sommarlovet med att börja svara igen :) hoppas du inte glömt bort mig allt för mycket. Ska beta bort alla sidor med över 420 kommentarer från julimånad .. men blir lite slö :) (därför det blir ett sånt kasst svar) POPSSr'!

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

najs bild:D

Michaela Veritas

Fiiin bild! :)



Lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig med! :D



Kram

Michaela Veritas

angelica

sv: Åh ja tack det får du jätte gärna göra! :D Jag håller på med listan nu, men det finns säkert alltid någon jag inte fått med :D s

amanda

Jo det är bara bra :)

Nathalie

Nu är min bloggpaus slut! Hoppas sommaren varit bra och att du njuter av det sista som finns kvar:)

Jag har bytt bloggportal och fixat ny blogg + header!

Så min fråga till dig: Vad tycker du om min nya header?:D



Direktlänk: http://liborius.devote.se/blogs/11749815/laemnar-det-gamla-bakom-mig-.htm#WriteComment



PUSS

FlizanLizan

sv: hehe japps :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: great :D

Johanna

Svar : Det var så lite så :)

Du vet att du också alltid kan prata med mig också om det är något, bara att smsa eller skriva på facebook! <3

♫♪ Sandra T

fin bild!

Sara - F O T O

sv: Ja det är trisst när det är för kallt :/

t h a i p i n n e n ♥

sv; för han tycker inte om att jag har de och tyckte inte att man såg den lilla gluggen xd

VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad i det gamla tävlingsinlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html



Nu har jag startat en till lika dan tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias osv, du får jättegärna vara med och tävla igen. Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/tavling-vinn-valfritt-markesplagg.html

a' photography ♥

Hej söta du, jag hoppas att din dag har varit jätte bra och att morgon dagen blir lika bra den!

Kram Amanda.

ella

- oki, :)

Anonym

Tänkte bara säga att du har jättefina bilder på din blogg :)

malin

Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)

kram

hehe aa ::p

sandra

sv: jaha okej :D

EMMAS!

haha nej vi har inget såntdär ställe :( närmaste är typ 30 mil dit? hahaha ;(

lil' babustyle - foto & vardag

sv: det står att jag följer ;o

jessicaa

sv: ja fakiskt:)

Johanna

Svar : Gullunge! Det gör du också <3



Jo blev mycket prat om mig igår, men skulle jätte gärna vilja höra om det du gått igenom, om allt som hänt och andra saker någon gång. Falska vänner har jag haft många, så om det handlar om sådant kan jag säkert ge dig ett par tips eller flera. Men vi får ta och snacka någon mer gång tycker jag, det var riktigt roligt och skönt att prata om allt och det tror jag att du också skulle tycka <3

alexandra | fotoblogg

fin bild, gillar texten!

sandra

hej! Fin blogg, allt bra med dig ? :)

ronja

fin bild :)

♫♪ Sandra T

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: