Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
Hur får man den effekten på bilder? :)
Svar: Visst är det ballt?! :D Det är ett rymd tema som finns på Picnik.
Det är helt gratis så först laddar ni upp en bild och trycker sedan på Skapa.
På vänster sida i "menyn" är det då temat högst upp. Rymdstrukturer heter det.
Testa er fram :)

En bild från temat
Sophie'

allt bra idag? :D <3

michaela

fin bild :)



sv: härligt :) jo det är bra :)

sandraf- everything about my life

häftig bild:D

sophie

Tack tack :)

jessicaa

sv: sant!

ella

- hihi danke ^^

allt bra?

♫♪ Sandra T

fin bild :)

t h a i p i n n e n ♥

sv; hihi ja :D

You make me smile

Använder mig med av picnik love it går snabbt ju :D

orka ladda ner photoshop man fattar ändå inget hahah;D

sv: det är helt okej med mig :)

GUEVACCI

gör dudå? :P

Wilma [FOTO]

Nu kör jag igång med Dagens Blogg! Var gärna med, det ända du behöver göra är att skriva jag är med så utses vinnaren mellan 14.00 och 15.00 imorrn!

Länk till inlägget:

http://wilmaan.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#comment

Kram! :)

Jessica

Cool bild! :D

Jaa, att han är!

ANTON - målet att bli fotograf

tack ska du ha :D

Blerina MUQA

ska nog sitta hemma och lata! :) haha

Zandra

sv: Aah :D

Vad gör du då ?

emma

Fiin blogg!



var gärna med och tävla i "dagen blogg"! :D

http://emmadewi.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-vinnarna-en-ny.html

Anonym

sv; ja allt är bra här med! :D

C ♥

- Haha så bra :)

Var det kul på Ung sen då?

ELSA&EMMA

Skönt att höra, samma här :D

Sophie'

- härligt, det är bra :) <3

michaela

sv: jaopp :)

Lugnt ;P

meli

sv: Hihi :D

anna

sV: haha bra de för ja suger på å förklara >.<



najs bild:D måste erkänna att de temat är ganska coolt :)

toves träningsblogg

okej jag jobbar mina sista dagar på jobbet sen bär det av till Uppsala där jag ska bo och studera :)

ha en fortsatt bra eftermiddag..

Johanna

Svar : Hihi yes <3

MADDES

läcker bild. jag brukar också använde den där funktionen

Gabbe

sv: aa =D

EMMAS!

samma här xd

S A R A

sv; det är helt okej :)

Sara

läget? :)

Amanda

planer för kvällen? :)

amanda

toppen :D

MICHAELA VERITAS

Tack så mycket :D

Riktigt häftigt blev det faktiskt, jag brukar inte gilla så omredigerade bilder men den va riktigt snygg :)



Kram

Michaela Veritas



JUST NU, VIDEOINLÄGG NÄR JAG DANSAR!! DET VILL NI JU INTE MISSA ;)

KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

Anonym

Jätte kul att du var med i dagens blogg, vinnarens finns nu ute och inlägget hittar du här -> http://amandape.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment Anmäl dig gärna igen!

MyzaaN

tackar kul att du gillar den :d

så snygg bild :D

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; tack så mycket raring :)

L I S A ♥ 11 år- Foto & Vardag!

Var gärna med i min Dagens blogg tävling där du har chans att synas för mina 200-500 besökaren! det tar bara 1 minut att kommentera, om du gör det så är du bara så bäst! Var med ♥



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/august/dagens-bloggar-ny-omgang-5.html



/Lisa♥

Filippa och daniella

Jätte fin blogg du har då! :)

M A R I A~ Make cupcakes not war~

- ja det vet jag :)

Pia -Smilinggirls!

Snyggt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: