Sommaren 2011

| Vardag


Sak Noel - Loca people. Kommer alltid tänka på denna sommar när jag hör låten!


Var bara tvugen - Detta är vad man får se på startsidan när man loggar in på facebook. Therese, pappas flickvän har skrivit en resumé av sommaren. Haha, galen sommar! Det har varit mycket skratt och glädje. Jag ångrar ingenting jag har gjort, och det finns ingenting som jag skulle ha gjort annorlunda. Det är väldigt många som klagat över att denna sommar har sugit, att det inte funnits något att göra o.s.v Men jag håller inte med. I början av sommaren så var jag med mina nära och kära hela tiden. Grillade, umgicks och hade riktigt kul. Gotland och Öland är vackra ställen som jag älskade att vara på. På landet har det varit chill, fått lära mig en massa saker på sommarjobbet. Lärt känna nya människor som Helena, Johanna, Meliina, Jonatan. Så himla sköna och som jag hoppas på att hålla kontakten med även när sommaren är slut. Nu är jag tom på ord men - Denna sommar är ett minne för livet!

Sophie'

- tack, du är söt :D

GUEVACCI

svårt och välja en frisyr?;)

you make me smile

Godnatt sov gott sen :D

yo

Haft en bra dag ? :)

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

det är toppen :)

Cajsa

hoppas jag med. haft det länge nu. :/

Sara

Sv: Nu följer jag dig :)

Blerina MUQA

bloggen och pojkvännen, sen facebook och allt sånt skit haha.. vilken klass börjar du iår? om du nu ens går på skolan? :D

anna

sv: åh najs de :D



ne samma typ



en helt jävla AWESOME bild hörru :D jävlar va snygg den var

JOSEFINE CHRISTIANSSON

svar; det är aboslut ingen orsak :)

sofia

hhi :D <3

Louise

hejhej, förlåt om du ser dethär som en "kolla in min blogg-kommentar", isf får du gärna ta bort kommentaren.



men letar efter lite fina saker som har hänt i folks liv nu på sommaren för att få insperation. skriv gärna något fint som har hänt i ditt liv på sistonde här; http://daylifesecrets.blogg.se/2011/august/down-to-the-downtown.html

Sara

Sv: Tack :D

anna

svw: haha okej men bilden var skit snygg i vilket fall :D

Cajsa

jo men det går nog över precis som allt annat.. ^^

Natta

Hej snygg blogg:)

Läget??

anna

sV: haft en bra dag :D?

Cajsa

men det är ju tur det!^^

Sophie'

- så lite så :D <3

anna

sV: jo samma här :D



använder http://www.picnik.com/app

zami

sv: Ne jag gör inte så mycket, tar de lugnt :)

Natta

Sv:Det är bra med mig också :)

Cajsa

eller hur!? xD

Sophie'

- tackar :D

Tilda - Smilinggirls!

sv; tack så mycket va kul att höra! :)

zami

sv: Aah :)

Vad händer i veckan då ?

Emmy Asklöf

Nu är Dagens Blogg avgjord, kika in och se om just du vann! Om inte, ny chans i samma inlägg. ;)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-4.html

Kram

Sophie'

fin bild :) <3

sofia

Tack :))

Cajsa

just nu svarar jag på kommentarer och ska snart ner till mamma och pappa i vardagsrummet. :)

zami

sv: Ååh va roligt, bowla de va länge sen man gjorde :D

I morgon ska jag till bup sen ska jag med syrran på kultur kalaset i göteborg och så ska jag köpa nya skor :D

anna

sv: haha bra de :D!

anna

sV: ladda upp en bild å så trycker du på create sen text sen skriver du vad du vill :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: