Sooner or later I'll find my way

| Djupt

anna

sv: härligt det iaf :D



ne samma här :D



händer något idag då?

Anonym

tackar:D

Sannalitens.se

Svar: Okej :) Själv jobbar jag jättemycket just nu. 15.30-24.00 varje dag, och på lördag 7.00-16.00. Jag kommer vara skapligt trött i helgen, haha! På tal om helgen, ska du göra något roligt då? :) Kramar!

MADDES

Ja det var roligt för Arsenal vann :D

GUEVACCI

sv: oki, det blev inte så mycket igår, målade på våran veranda och idag ska ja fortsätta med det :) händer i helgen då?

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

sann text!

♫♪ Sandra T

fin bild :)

sandra

sv: okej, ja det är jävligt svårt att gå ner i vikt asså /:

jessicaa

sv: allt bra?:)

emma

Förlåt att det tog lång tid innan dagens blogg vinnarna blev utsedda! Blev det du?

Va gärna med igen, lovar att inte glömma bort att dra vinnarna ;)



direkt länk:http://emmadewi.blogg.se/2011/august/vinnarna-av-dagens-blogg.html



kram Emma!

Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: ajdå, vad var det? :o

amandawahlgren

så fin du e :)

CONVERSE

- Började se den men ville se den med någon så det blev inte haha :)

Felicia :)

hoppas du får en fin kväll =)

sv: :D

flickaneemeliie

sv; :DD

Sasha

Sv; Vad är ditt favoritfika på espresso då? JAg gillar deras cheescake, men även deras luncher är väldigt goda =)

emma

sv: hihi tack D:D:D

anna

sv: härligt det :D



va tränar du*?



ne ja letar mobil :P

e

- jag med :( blä!

malin

Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)

kram

SAGA

Sv; Ja, precis.. :/

Helena

Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

Hihi :) fin bild.

alexandra | fotoblogg

fin bild och gillar texten till, så sann!

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Allt bra?:)

claramaja

Nej. lite jobbigt med klassen och så bara <3

Blerina MUQA

aah! ;) några planer inför helgen? :)

Anonym

Hejhej!

Allt bra idag? :)

MADDES

Hur har din dag varit?

M A R I A~ Make cupcakes not war~

- övningskört o jobbat. du då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: