you are always on my mind

| Djupt

ella

- okej..

fredag: kanske kompis

lördag: venne?

söndag: ska va med med två kompisar, ha piknic! fira sista dagen innan skolan ;D

sandra

sv: så lite så :)

Jessica

Varsågod :D

sofia

yes, för de var me awesome människor :D <3

sandija-döv-fotografier

vacker header! =) allt bra?

Cajsa

tack sötnos! Det betyder massor!! ♥

Sophie'

- så lite så :D <3

johanna

haha så du tänkte på dig själv när du skrev lat bredvid dendär rutan?;) klyftigt!:D

ja precis.. de är faktiskt rätt jobbigt, eller ja, de är förbannat jobbigt. speciellt om man kommer in på samma blogg 10 gånger dagligen å måste skriva sakerna varje gång;o

Ja visst är de snyggt! :D

Sara - F O T O

sv: Taack! Hehe vinterjacka på bilden? Hoppas det tar ett tag till innan man behöver använda det q:

a' photography ♥

kul att du är med, allt bra?

Zandra

sv: Tack :)

Wilma [FOTO]

Dagens bloggar är utsedda och kommer upp på min blogg klockan 14.00 idag tidsinställt! Så se till att kika in då om du vunnit, om inte anmäl dig igen! :)

LINDAVIOLA!

sv; :D.

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

bella

ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund på bloggen. Ju fler frågor ju mer får ni veta om mig! :)

kram

S A R A

sv; idag ska jag vara med en kompis, dudå? :)

linda

Nu har jag dragigt igång frågestund på min blogg men även veckans blogg!

Men det är lite speciellt den här gången, för att få vara med i veckans blogg måste du skriva en fråga till frågestunden, genom att bara kommenterar en fråga så blir du atomatiskt anmäld till veckans blogg och ställ gärna mer en en fråga!

Och för att öka chansen för att vinna så länka gärna i din egna blogg min fråge stund och veckans blogg! Lycka till om du känner för att vara med, Kram!

Gabbe

awesome =D

amanda

Yes :) gördu ?

claramaja

åh nej, men tack<3

t h a i p i n n e n ♥

sv;ja , men fick bara ta bort den där nere haha:)

L I S A ♥ 11 år- Foto & Vardag!

Sv; Nu är vinnarna av dagens blogg utsedd, och det var kul att du var med! Blev det inte du? Anmäl annars igen!



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/august/dagens-bloggar-ny-omgang-188-2011.html



//Lisa♥

Hej!



Just nu har jag en massa tävlingar uppe i min blogg med bland annat samarbeten tillsammans med Ziperall, Stockholmsgruppen Cosmetics och en massa andra stora företag. Ni får bland annat chansen att vinna ett zumba paket, skönhetsprodukter, smink, teknik (ipod's bland annat), kläder, smycken osv.



Kika in och pröva din lycka (direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html) men kom ihåg att alltid läsa inläggen nogrannt :)

ella

Allt bra med dig idag? :)

LINDAVIOLA!

sv; Ja, det är mysigt :). jag pluggar till förskollärare :).

malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?

kram



För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

Zandra

sv: Awesome! :)

sv: Ja eller hur visst är dom :D glöm inte mina tävlingar!

Gabbe

ska chilla x) sj? =)

ella

- okej, jodå de funkar väl! :)

sv: Vad gör dudå? :)

MADDES

fin bild

Yessica Evertsson

Hejsan, nu har jag precis börjat att blogga på blogg.se kika in och släng gärna över en kommentar:-)

- Swedish Source Of The PLL

sv: jadå de e najs sj? :D

S A R A

sv; härligt, vad tränar du? :)

M A R I A~ Make cupcakes not war~

- ja haha :p känner du några som bor här fast ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: